SUOMI IRTI EU:STA!

hyvin menee

/ #50 suomi voi liian hyvin

13.06.2012 09:54

Säälittävää, muutama nimi. Ihmiset eivät edes tiedä asiasta, tai heitä ei kiinnosta. Kerron jollekkin mitä usassa tapahtuu ja sanon, että EU suunnittelee täysin samoja asioita tänne. Kaikki sanovat "noh se on USA sielä on aina kaikkea hullua menossa", aijjaa noh samat rahamiehet sitä maata pyörittää kuin EU:ta uskokaa, tai älkää ihan sama, ei tätä adressia saada läpi millään. Ihmiset eivät tajua, vaikka heitä vedettäisiin takaapäin mitä on menossa. Noh ei kai tässä auta muu kuin unohtaa koko asia, mennään sitten sinne helvettiin suoraan, annetaan tulla vain poliisivaltio ja totaalinen dominaatio talouslama yms. tapetaan suoraan kansaamme niinkuin muuallakin. Mikrosirut vaan otsaan ja baanalle. Ottakaa vielä kaikki rokotteetkin mitä tulee tulevan ja mennään NATOON, miksei samantien vaihdeta vaikka kristillinen valtio s4atanalliseksi valtioksi virallisesti. Ohhoh olipas shokki miksi sana saatan4 kielletään täälä, sehän sortaa uskon vapautta suomessa, eikös täälä saa uskoa vaikka itse pirulaiseen.