Kannabis lailliseksi

Anon ymous

/ #278

13.07.2007 18:41

Niin, "mitä enemmän duunari, sitä enemmän ottaa aineita - paljon ja useasti". Meitä on siis todella paljon, eikös vain. Onko siis valtiolla varaa "riistää" satojatuhansia duunareita?

Ja Johann, etköhän ala menemään jo hiukan epäasialliseksi tässä keskustelussa, aina vain loukkaamassa toisia, tuskin tosin ketään on loukkaantunut.
Minäkin olen huomannut tällaisen, että kun vastaan on tullut sinunlaisia ihmisiä kymmenen, olen huomannut että olette typeriä, kun vastaan on tullut sata, olen olettanut teidän olevan tuulipukukansaa, kun teitä on tullut vastaan tuhat, olen tiennyt, että ette tiedä tosiasioita. Ja miten edes kehtaat yrittää yhdistää cannabiksen polttelun ja rasismin, nämä eivät kuulu saman keskustelun sisälle.

Hmm, minkäs ihmeen helsinkiläisvitsin olet kuullut kyseisestä tupakasta? Tokkopa Morrisin Phillip niitä lisättyjä kemikaaleja poistaa, kun nehän siinä eniten hyötyä tuovat yhtiölle. Eikä tule oikeaa hyötyä, jos näistä kemikaaleista ei poisteta niitä vaarallisimpia kemikaaleja, eli lisättyjä sellaisia.