Kannabis lailliseksi

Arto Kallio
Espoo

/ #280 Ei tule onnistumaan Suomessa, onneksi!

13.07.2007 23:09

Kannabiksen kannattajat puoltavat laillistamista yleensä vertaamalla sitä alkoholiin. En ota kantaa siihen kumpi on "parempi" päihde. Asia mistä olen aivan varma on, että alkoholi on turvallisempi päihde kuin alkoholi ja kannabis yhdessä! Miettikääpä hetki kuinka paljon ongelmia suomalaiset ovat saaneet itselleen pelkällä alkoholilla. Paljon! Jos nämä päihteiden suurkuluttajat saisivat vielä kannabiksen lisäksi sekoittamaan päätään niin ei hyvä seuraisi. Lisäksi Suomalaiset tykkäävät ajaa autolla pää sekaisin. Alkoholi on paljon helpompi todeta nopealla puhalluskokeella kuin kannabis. Entä miten pitäisitte alaikäiset erossa kannabiksesta? Alaikäisen olisi ehkä yhtä helppo ostaa molempia päihteitä, mutta kannabiksen säilyttäminen kotona vanhemmilta piilossa on paljon helpompaa kuin alkoholijuomien.

Valitettavasti olette väärässä maassa kamppanioimassa kannabiksen puolesta, se ei vain sovi paljon päihteitä käyttäville suomalaisille ja päättäjät onneksi näyttävät tietävän sen! Voitte pitää meteliä asiasta, mutta se ei tule moneen kymmeneen vuoteen tuottamaan mitään tulosta.

Te jotka silti kannabista käytätte, kasvattakaa se kotona älkääkä tukeko rikollisuutta!