Elävä keskusta ilman toriparkkia

Vieras

/ #64

28.06.2012 14:17

Ne jotka haluavat keskustaan ostoksille ajavat jo Louheen ja maksavat kiltisti. Anttila ja stokka ovat myös suosittuja paikkoja, ja niiden käyttö ei vähene. Maksuhalukkaiden määrä ei lisäänny mihinkään räjähdysymäisesti, sillä jokainen saa paikkansa tälläkin hetkellä. Louhi oli pitkään kannattavuuden rajoilla. Lopputulos olisi kaksi kilpailevaa parkkiyhtiötä, joista toinen ajautuisi todennäköisesti konkurssiin (toria olisi vain siinä välillä kaivettu 4-5 vuotta). Kummalle haluat konkurssin? On ennustettu että autokanta tulee vähenemään aikanaan, ei lisääntymään. Kunnanhallitus oli kumoamassa toriparkin esisopimusta, koska katsoi sen kaupungin etuja laiminlyöväksi. Jos sopimus olisi ollut todella hyvä kaupungille, niin se olisi ensimmäisenä jyrätty läpi kaupunginhallituksessa. Et vastannut kysymykseeni hyvä perusdemari: Onko sinulla varaa maksaa Louhen tai toriparkin maksuja? Sinulla taitaa olla erittäin puutteelliset tiedot kaikesta, sillä puutorilla on julkista pysäköintiä http://www.p-puutori.fi/sijainti-ja-hinnat