Kannabis lailliseksi

Grani

/ #285

16.07.2007 13:31

Adler, stereotypiat eivät ole muodostuneet turhaan, niillä on selkeät perustat ja ne osoittautuvat miltei aina oikeiksi. Olet erittäin surkea ihmistuntija, joten minkäänlaisen sosiaalisen alan - tai ylipäänsä alan, jossa sosiaalisia taitoja tarvitsee - opiskelija/työntekijä tuskin (toivottavasti et) olet. Olen viittä vaille valmis DI-KTM (sekä kokoomusnuori, antaa niiden vihreiden ja demareiden ynnä maanviljelijöiden pilata keuhkonsa polttelemalla), mutta näitäkin koulutuksia enemmän pk-seudun ympäristössä rupusakin toilailuista elämää oppinut - eikä se kovinkaan paljoa parane poispäin mentäessä, pikemminkin päinvastoin. Antaa niiden neekerinvihaajien poltella myös ja pilata elämänsä, natsit samoin - turhaa kansaa molemmat poppoot.

Sinänsä kumma juttu (mutta aina asia onkin näin ollut), jotta porvarit ne näemmä oikeasti eniten kantaa huolta muista ja yhteiskunnan hyvinvoinnista. Duunarit ei muuta jaksa kuin valittaa surkeita olotilojansa, vetää pään täyteen paskaa ja vielä yrittää laillistaa tekonsa - seuraavaksi varmaan pyritään laillistamaan raiskauskin! Fakta on tämä: "Aina on olemassa kahdenlaisia ihmisiä: Niitä, jotka menee edellä ja tekee ja niitä, jotka tulee perässä ja arvostelee."