LINTUNEVAN PELASTAMINEN TURVETUOTANNOLTA / Help us to rescue a Lintuneva!

Pauli Pajunen
Vieras

/ #274 Energia M kuusisto&kumppanit

14.12.2010 22:06

Suomen päättäjäthän hamuavat, yksin vihreiden myötävaikutuksella merkittäväksi sähköntuottajaksi ydinvoiman avulla. Älkäähän nyt suotta huolestuko, kyllä
Suomi lämpenee pienet kriisiajat puullakin ja onhan meillä ne mustat, järviä saastuttavat suot jäljellä, mistä on sitten helpompi ottaa turvetta hätätilassa, kuin puhtaiksi kalutuilta alueilta. Voidaan tietysti miettiä, onko meillä kriisiaikana ydinvoimaloitakaan, mutta samoin voidaan miettiä, onko sitten voimalaitoksiakaan, vai käykö, samoin kuin Bosnian pommituksissa, missä amerikkalaiset tuhosivat voimalat ja antoiivat korvauksina jälleenrakennukseen murto-osan tekemistään tuhoista. Valtio tarvitsee verovaroja ja kohta päättäjät varmaan keksivät uuden piiloveron, jolla vanhatkin talot on muutettava passiivi-taloiksi, missä lämmitystä tarvitaan vain nimeksi, tosin tämä sottii valtion rahanhankintapolitiikkaa vastaan, koska siinä tapettaisiin tuottava lehmä, lämityksestä saatavan hyödyn myötä.