Kannabis lailliseksi

Santtu Mielikäinen
lohja

/ #291

17.07.2007 00:06

Hah! Lueskelin kommentteja ja rupes vituttaa "Narkkien paskanjauhantaa koko kannabisjuttu. Muuttakoot sinne missä se on laillista! Itse olen työskennellyt erityisnuorisokodissa jossa kaikki asiakkat olivat siellä alkujaan kannabiksen vuoksi. Hoidin poikaa joka oli alkanut polttaa pilveä 8- vuotiaana ja 16- vuotiaana oli pehmeä päästänsä kuin vanupuikko. Teille ketkä tätä vaativat lailliseksi: Menkää ite pyyhkimään näiden perseet jotka ovat käyttäjiä isolla Koolla!" Kuvittele että jos se ois ruvennu siin 8v juomaan viinaa niin millanen se sit ois 16v? Ei ehkä kato kannata noin aikasin ruveta vetää mitää hei haloo!! Mä poltan tupakkaa ja juon viinaa (mollemmat on paljon vaarallisempia kun kannabis) Jos joku 8v kakara vetää kännit ja toinen 8v kakara vetää hasaa niin kumpikohan ois elimistölle vaarallisempaa? Kuinkahan moni on kuollut VIINAAN ja kuinkahan moni pilvee? todistetusti 0 on kuollu hasaa viinaan nyt ties miten moni. Mikä siinä on että hassista ei voitais laillistaa? Sitä vedetään muutenkin niin paljon ettei sitä voida estää.