VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

/ #369 Re:

07.07.2012 21:03

#355: -

Nämä perhesurmat ovat yksinomaan Kokoomuksen ja kokoomuslaisen kansaa kusettavan roskapolitiikan ansiota. Ei suinkaan videopelien ja "mielenterveysongelmien" kuten nämä kansankuristajat, perusturvan ja palkkojen alentajat haluavat meille uskotella.

Viimeeksi kun Kokoomus oli päähallituspuoluen 1980-luvun lopulla, Suomi ajautui monivuotiseen taloudelliseen lamaan. Tällöin tapaus vieritettiin keskustapuolueen ja Esko Ahon niskoille. Seuraavan kerran kun Kokoomus astui päähallituspuolueeksi v. 2007, Suomi ajautui syvään lamaan, jossa ei loppua näy eikä myöskään tule näkymään ennenkuin vaihdetaan koko hallitus sekä täysjärkiset + vastuuntuntoiset ihmiset päättämään maamme tulevaisuudesta. Tällä kertaa Kokoomus varmasti vyöryttää mielellään vastuun tekemisistään Urpilaisen ja SDP:n niskaan kun viimeeksi tekivät sen kepulle ja Aholle.

Aina löytyy vika muualta ja se vieritetään, jos ei muuten onnistuta, oman lehdistön ja valtamedian kautta muiden niskoille.