ALLEKIRJOITA KANTELU EUROOPAN IHMISOIKEUSNEUVOSTOLLE

Oikeus elämään
Vieras

/ #19 Raamattu ja määräosa leipää !

17.12.2010 18:59

Evlut suuntaus on maan suurin uskollinenyhteisö EU-suomessa, siinä pitää nimeään noin 75% kansalaisia. Sen kirkkovanhemmistojen jäsenet ja maalliseen poliitiikkaan valittut, ovat valitut puoluepoliittisin perustein puolueista ainakin puolueista sdp kok kesk rkp vihr ps vas ja partiolaisten jäsenlistoilla.


Abba Isä Father

San.30:7.
Kahta minä sinulta pyydän, älä niitä minulta koskaan kiellä, kuolemaani saakka:
8. Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää,
9. etten kylläisenä tulisi kieltäjäksi ja sanoisi: "Kuka on Herra?" ja etten köyhtyneenä varastaisi ja rikkoisi Jumalani nimeä vastaan.
Pro.30:7-9
7 Two things have I required of thee; deny me them not before I die: [deny...: Heb. withhold not from me]
8 Remove far from me vanity and lies: give me neither poverty nor riches; feed me with food convenient for me: [convenient...: Heb. of my allowance]
9 Lest I be full, and deny thee , and say, Who is the LORD? or lest I be poor, and steal, and take the name of my God in vain

Mat.6:11
anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
Mat.6:11
Give us this day our daily bread.


Luuk.11:3
anna meille joka päivä meidän jokapäiväinen leipämme;
Luke.11:3
Give us day by day our daily bread.

Suomen ja tänään EU-suomen hallituspuolueiden, yrittäjien EK-järjestön, Suomenyrittäjien... ja palkkapaimen kirkkoruhtinaiden ideologiaa kymmenien vuosien aikana!
Työ vapauttaa vaikka ilman palkkaa, kunhan se ei koske heitä.

3.Moos.19:13
Älä tee lähimmäisellesi vääryyttä äläkä ota mitään väkisin. Päivämiehesi palkka älköön olko sinun takanasi huomiseen asti.
3.Lev.19:13
Thou shalt not defraud thy neighbour, neither rob him : the wages of him that is hired shall not abide with thee all night until the morning.


5.Moos.24:14-15
Älä tee vääryyttä kurjalle ja köyhälle palkkalaiselle, olipa hän veljiäsi tai muukalaisia, joita asuu maassasi, sinun porttiesi sisäpuolella.
15 Maksa hänelle hänen palkkansa samana päivänä, ennenkuin aurinko laskee, sillä hän on kurja ja halajaa palkkaansa-ettei hän huutaisi sinun tähtesi Herran puoleen ja ettet sinä joutuisi syyhyn.
5.Deu.24:14-15
Thou shalt not oppress an hired servant that is poor and needy, whether he be of thy brethren, or of thy strangers that are in thy land within thy gates:
15 At his day thou shalt give him his hire, neither shall the sun go down upon it; for he is poor, and setteth his heart upon it: lest he cry against thee unto the LORD, and it be sin unto thee.


Mal.3:5
Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
Mal.3:5
And I will come near to you to judgment; and I will be a swift witness against the sorcerers, and against the adulterers, and against false swearers, and against those that oppress the hireling in his wages, the widow, and the fatherless, and that turn aside the stranger from his right , and fear not me, saith the LORD of hosts.


1.Tim.5:18
Sillä Raamattu sanoo: "Älä sido puivan härän suuta", ja: "Työmies on palkkansa ansainnut".
1.Tim.5:18
For the scripture saith, Thou shalt not muzzle the ox that treadeth out the corn. And, The labourer is worthy of his reward.


Luuk.10:7
Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon.
Luke.10:7
And in the same house remain, eating and drinking such things as they give: for the labourer is worthy of his hire. Go not from house to house.

"Työ vapauttaa - Theresienstadt arbeit macht frei"
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Theresienstadt_arbeit_macht_frei.jpg

http://fi.wikipedia.org/wiki/Keskitysleirit

The Lord's Prayer in 1655 languages and dialects
http://www.christusrex.org/www1/pater/
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Matt.+6%3A9-13&mod1=FinRaam&mod2=FinPR&mod3=YLT&ctx=0

Vanhurskaus kansakunnan nosti ja nostaisi myös tänään, määräosa leipää kuuluisi kaikille.
Täällä on maat ja mannut jaettu jo ennen minun syntymääni.
Venäläiset ja ulkomaalaiset omistaa EU-suomessa metsää ja rantatontteja enemmän kuin minä tai muut köyhällistössä.

Voi voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itsellään.

1.Moos:19

Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, neljäs päivä.20 Ja Jumala sanoi:
"Viliskööt vedet eläviä olentoja, ja lentäkööt linnut maan päällä,
taivaanvahvuuden alla".21 Ja Jumala loi suuret merieläimet ja
kaikkinaiset liikkuvat, vesissä vilisevät elävät olennot, kunkin
lajinsa mukaan, ja kaikkinaiset siivekkäät linnut, kunkin lajinsa
mukaan. Ja Jumala näki, että se oli hyvä.22 Ja Jumala siunasi ne
sanoen: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää meren
vedet, ja linnut lisääntykööt maan päällä".23 Ja tuli ehtoo, ja
tuli aamu, viides päivä.24 Ja Jumala sanoi: "Tuottakoon maa
elävät olennot, kunkin lajinsa mukaan, karjaeläimet ja matelijat ja
metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan". Ja tapahtui niin:25 Jumala
teki metsäeläimet, kunkin lajinsa mukaan, ja karjaeläimet, kunkin
lajinsa mukaan, ja kaikki maan matelijat, kunkin lajinsa mukaan. Ja
Jumala näki, että se oli hyvä.26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme
ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja
taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat,
jotka maassa matelevat".27 Ja Jumala loi ihmisen omaksi
kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän
loi heidät.28 Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille:
"Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se
itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut
ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet".29 Ja Jumala sanoi: "Katso,
minä annan teille kaikkinaiset siementä tekevät ruohot, joita kasvaa
kaikkialla maan päällä, ja kaikki puut, joissa on siementä tekevä
hedelmä; olkoot ne teille ravinnoksi.30 Ja kaikille
metsäeläimille ja kaikille taivaan linnuille ja kaikille, jotka
maassa matelevat ja joissa on elävä henki, minä annan kaikkinaiset
viheriät ruohot ravinnoksi". Ja tapahtui niin.31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää. Ja tuli ehtoo, ja tuli aamu, kuudes päivä.

Nehemia.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh.+5%3A1&rnd=1292604791402
Hesekiel.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes.+34%3A1&rnd=1292604831881