Emme hyväksy Suomen hallituksen europolitiikkaa

Hemppa

/ #23 EU:n toiminta ei tule menestymään

14.07.2012 15:53

Tämä on kylmä totuus, että ennenpitkää, kun Saksa on saanut haluamansa, eli putsattua EU:n maat täydellisesti, niin sen jälkeen Merkel sanoo, että bye, bye. Suomi ei ole merkinnyt koko aikana mitään Saksalle. Katainen lähti Merkelin kyytiin siinä uskossa, että jotain hyötyy, kun pääsee ison maan kylkeen, mutta huonosti kävi. Jyrki puhui jo petturi kaverista ja tarkoittaa sillä Merkeliä, koska Merkel käänsi selkänsä Jyrkille juuri eurobondien suhteen. Antoi ensin mitalin, että hyvä, että Jyrki noin ponnekkaastiolet vastustanut eurobondeja niin sinut palkitaan. Merkel itse muutti linjaansa ja naureskeli, et ansaan meni Katainen. Kauan sitten ennusti eräs tunnettu professori, että Saksa ei käy enään koskaan aseellista sotaa, mutta se käy taloudellisen sodan, jonka se tulee voittamaan ja nyt tuo taloudellinen sota on menossa ja ennustus alkaa käymään toteen. Suomi äkkiä pois Eurosta, ennekuin on liian myöhäistä.