VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Vieläkö me tätä touhua katsellaan!

/ #754 Uusin puhallus on tapahtunut

21.07.2012 16:50

Eu on suurin puhallus kautta aikojen! Se on onnistunut puhalluksessaan puhaltamaan Suomalaisten verorahat ja kun mikään ei puhalluksessa riitä, on Suomi joutunut ottamaan myös velkaa, eikä mikään tule riittämään. Mihin annetut rahat menevät? Osa saavuttaa määränpään autettava maa. Mitä hyötyä EU:sta Suomelle on. Miten paljon maksaa pitää euroedustajat tuossa suuressa ja mahtavassaa laitoksessa, mitä maksaa yleensä pitää yllä tätä? Ennenvanhaan ei ollut älyttömyyksiin meneviä lakeja ja asetuksia, mutta nyt on tiukkoja lakeja ja asetuksia.
Ja kuinka tärkeässä asiassa ne ovatkaan:
"Kurkkuviljelmän farmarilla kasvaa kurkut pikkaisen käyrään niitä ei saa asiakkaille myydä? Käsitys on yleinen että EU on tuonut hyvääkin, mutta kyllä mm. tuo kurkku ym. älyttömyyksien älyttömämmät lait/asetukset on tehnyt joku "suoraselkäinen" ;) työryhmä jossa ei huonoryhtisiä suvaita, ja joilla on todennäköisesti ollut työpulaa, joten heitä ei ole voitu lomauttaa koska tärkeitä lakeja ja asetuksia on tekeillä. Sanon vaan että, muuttaakko käyrään kasvava kurkku makuaan verraten suoraan kurkkuun. Onko tässä enää järjen hiventäkään! Muistutan vielä asian ulkopuolelta hieman että älkää unohtako kuka alkoi ottaa Suomelle velkaa... Jyrki Katainen eikä puhuta mistään pikkurahoista, rahamäärät alkaa olla sitä luokkaa ettei tavallinen tallaaja edes ymmärrä kuinka suurista rahoista oikein on kyse.