Kannabis lailliseksi

hämpton

/ #307

01.08.2007 14:38

hahahaahaha ei voi muutako nauraa tollasille tietömättömille punaniskoille! Onko Johann Wolfgang Von Goethe sinun henkilökohtaiset kokemukset niitä että olet autolla ajanut ihmisten ohi ja kun ne sinun mielestä näyttävät "narkomaaneilta" he ovat sitä? Ja tästä valtiosta on hyvinvointi kaukana.(enkä ala selittämään syitä koska se ei kuulu tähän keskusteluun) Ja mikä helvetti toi sun A-H lista on :D:D:D meinasin tukehtuu kahviini ku luin sitä! tollasille punaniskoille pitäs laittaa leimoja paperiin jossa lukis "ASS" "Idiootti" "Natsi"

No joo.. aiheeseen olen useita vuosia polttanut kyseistä päihdettä ja onhan siinä haitta puolensa mutta verrattanu kuningas alkomahooliin se on paljon lievempi mukavampi ja hauskempi päihde.
esim: join kaverin kanssa viinaa 9pv putkeen vieroitus oireet olivat hirveät hikoilua, hermostumista, levottomuutta ja mikä pahinta unettomuutta kierin useita tunteja sängyssä lakanoihin liimaantuneena vapisten ganjaa polttanut vuosia eikä koskaan ole ollut mitään vastaavaa ! ei koskaan mielummin vittuun alkoholi ja tänne cannabis.

P's