Kannabis lailliseksi

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Kannabis lailliseksi.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

30.07.2007 13:15


Anon ymous
Tampere

#302

30.07.2007 16:17

""http://www.reuters.com/article/healthNews/idUSL2689132820070726?pageNumber=1

Aika paha killeri. Oiskohan tolla nyt sitte vaikutusta siihen ku britanniassa kannabis haluttas nostaa C - vaarallisuusluokituksesta B:hen. Alla linkki

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200707196372049_uu.shtml""

---""Hampulla ja Skitsofrenialla on kyllä melkonen on/off suhde.
Eiköhän se luotettavin tutkimus kuitenkin ole se, että vaikka hampun polttelu on lisääntynyt huimasti(?), niin skitsofreniaa ei ole esiintynyt sen enempää.
---"
Max Bonghit
amsterdam

#303 Ei voi olla totta!

30.07.2007 18:58

Edelleenkin suomessa kuolee vuodessa n.3000 ihmistä alkoholiin 0 hamppuun.
Kaikki pahoinpitelyt ja muut mitkä tehdään kännissä ja muut hölmöilyt.
Olen tavannut satoja hampun polttajia enkä yhtään riehujaa mutta jurrisia kyllä.
Menkää vitun juntit tappelemaan nakkikiskalle valomerkin jälkeen.
Täällä on sellaisia ihmisiä niin kuin tämä Johann Wolfgang Von Goethe ovat valmiita pistämään poikkeavat ja köyhät ihmiset leireille ja uuneihin jos eivät kelpaa heidän lakeijoiksi.
Kyllä suomalaiset ovat lampaita!
Johann Wolfgang Von Goethe
Grani

#304

31.07.2007 15:03

Max, lampaita ovat he, jotka eivät ilman ylimääräisiä aineita kykene elämään. Kokeilisit välillä vaikkapa salmiakkia. Tuskin oletkaan höyryissäsi huomannut muiden narkkarien tavoin mitään poikkeavaa käytöksissänne, kun taas itse olen satoja polttelijoita nähneenä huomannut jokaisessa jonkinasteista poikkeavuutta normaaleista ihmisistä. Maailma olisi kunnollinen, kun en joutuisi kustantamaan Sinun ja teidän muiden samanmoisten elämistä, sairaalakäyntejä, ruokaa, ym., vaan saisin antaa niihinkin turhuuksiin käytettävät varat lapsille, vanhuksille ja opiskelijoille. Alkoholistit kuuluvat samaan porukkaan kuin narkkarit, nistit ynnä muut. Erona alkoholin käyttäjissä Teihin huumehörhöihin on se, että normaali käyttäjä ei juo jokainen päivä itseään älyttömään humalatilaan - mutta Te sentään vedätte "pään täyteen" miltei joka päivä. Tämän totean omakohtaisen kokemuksen kautta, kun viimeisen muutaman viikon ajan olen useana päivänä ajanut töistä kotiin hieman poikkeavaa kautta: Espoon Koivuhovin aseman lähettyvillä nuoret, iältään n.15-18- vuotiaat, samat naamat joka kerta, ovat poltelleet piippuansa (ties kuinka mones kerta oli sillä kellonlyömällä, kun siitä aina ohi ajoin).

Puistattaa, pelottaa, oksettaa, harmittaa, ällöttää, säälittää, yököttää ajatus ja näky ryysyissä laahustavista rahjuksista, jotka eivät välitä muista tippaakaan, vaan ajamat vain oman päänsä etua, jotta pääsisivät paskan elämänsä paskan päivän päätteeksi taas pilvilinnoihinsa leijailemaan, eivätkä ota vastuuta ja tee asioillensa Oikeasti jotain - ja saamattomista nuorukaisista, jotka seuraavat saamattomien vanhempiensa esimerkkiä. Ai, että olisi ihanan unelmainen näky, kun Suomen kaikki nistit lastattaisiin laivaan ja kuljetettaisiin Afrikkaan ja Kauko-Aasiaan, josta tuotaisiin takaisin suuri määrä vähäosaisia heidän tilalleen elämään kunnon elämää, josta he eivät voineet koskaan unelmoidakaan - ja jonka Te heititte menemään. Hyvinvointivaltio ei tarkoita sitä, että ihminen saa luvan tehdä mitä vain tietäen, että muut kustantavat hänen elämisensä, ruokansa, juomansa, huumeensa ynnä muut kulut.

Puollan kannabiksen laillistamista, jos
A)Kannabista käyttävälle henkilölle tehdään täydellinen sterilisaatio, sillä hän ei ole kykenevä hoitamaan lapsia yhteiskuntamme asettamien moraalisäädösten mukaisesti
B)Kannabiksen käyttäjien hoito- ja elinkustannukset eivät sisälly sosiaaliturvaan, ts. muiden kansalaisten veroista ei rahoja moisiin tipu
C)Kannabiksen käyttäjien henkilötietoihin väestörekisteriin, poliisille, ym. virka-aloille laitetaan leima, jotta kyseisen henkilön valvonta esim. työolosuhteissa käy helpommaksi - jos henkilö on lopettanut käytön, hänen viimeisimmästä käyttökerrastaan tulee olla kulunut (esim.) väh. 3kk
D)Kannabiksen käyttäjän työsuhteen purkamisen perusteeksi käy "kannabiksen käytön haittavaikutukset työtoimiin", etc.
E)Kannabiksen käyttäjän tulee käydä testeissä, psyykkisissä ja fyysisissä, säännöllisin väliajoin
F)Kannabiksen käyttäjän siirryttyä vahvempiin aineisiin, yhdenkin kokeilun verran, hänet saa vangita heti ja vähimmäisrangaistus olkoon 1 vuosi ehdotonta vankeutta
G1)Kannabiksen käyttäjän ulkomaanmatkustusoikeus evättäköön
tai
G2)Kannabiksen käyttäjän ulkomaanmatkustusoikeus olkoon rajallinen ja tarkan valvonnan alaisena - myös passissa, viisumeissa tulee olla merkintä

Listaa voisi vielä jatkaa, mutta tämä riittänee tällä erin. Kun Teitä tapaan, en sylje päällenne, mutta vähät välitän, vaikka slaagin saisitte silmieni edessä. Menen mieluummin oikeuteen heitteillejätöstä kuin autan Tuollaista.
Johann Wolfgang Von Goethe
Grani

#305

31.07.2007 15:11

Tuli mieleeni, jotta "Tuomiopäivän sattuessa" (kun kaikenmaailman hörhöjen pyynnöt menisivät läpi ja ihmiset kuljeksisivat aineissa 24/7) kannabikselle tulisi varmasti jonkinlainen vero.

Tämä voisikin olla kohta
H)Kannabistuotteiden verotus tulisi olla huomattava: esim. 85,85% kuulostaisi kohtuulliselta.

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

31.07.2007 19:07


J Karsta
hämpton

#307

01.08.2007 14:38

hahahaahaha ei voi muutako nauraa tollasille tietömättömille punaniskoille! Onko Johann Wolfgang Von Goethe sinun henkilökohtaiset kokemukset niitä että olet autolla ajanut ihmisten ohi ja kun ne sinun mielestä näyttävät "narkomaaneilta" he ovat sitä? Ja tästä valtiosta on hyvinvointi kaukana.(enkä ala selittämään syitä koska se ei kuulu tähän keskusteluun) Ja mikä helvetti toi sun A-H lista on :D:D:D meinasin tukehtuu kahviini ku luin sitä! tollasille punaniskoille pitäs laittaa leimoja paperiin jossa lukis "ASS" "Idiootti" "Natsi"

No joo.. aiheeseen olen useita vuosia polttanut kyseistä päihdettä ja onhan siinä haitta puolensa mutta verrattanu kuningas alkomahooliin se on paljon lievempi mukavampi ja hauskempi päihde.
esim: join kaverin kanssa viinaa 9pv putkeen vieroitus oireet olivat hirveät hikoilua, hermostumista, levottomuutta ja mikä pahinta unettomuutta kierin useita tunteja sängyssä lakanoihin liimaantuneena vapisten ganjaa polttanut vuosia eikä koskaan ole ollut mitään vastaavaa ! ei koskaan mielummin vittuun alkoholi ja tänne cannabis.

P's


Anon ymous
Tampere

#308

01.08.2007 15:31

Hyvä herra Goethe!

Miksi sinä ottaisit tänne niitä "vähäosaisempia" meidän tilallemme. Siitä sinulle vasta meteli syntyisikin, kun he polttelevat piippuaan siellä, niin mikseivät täälläkin. Luuletko, että "olet huono ihminen jos et selviä päihteettä" jauhanta, tehoaa heihin?
Anon ymous
Tampere

#309

01.08.2007 15:33

Ja olen 100% varma siitä, että olet päivittän tietämättäsi kanssakäymisessä jonkun "NARKKARIN"!!! kanssa...
Rose Oaks
Tku

#310

02.08.2007 19:26

Aivan, Alkoholi, tupakka ja kahvi ovat haitallisempia kuin kannabis ja kannabiksessa on terveellisiäkin vaikutuksia, MUTTA miksi ihmeessä pitää laillistaa lisää päihteitä? Tyhmää.
Jos kannabis laillistetaan, ai viinan ym. päihteiden käynti lopu, vaan päihteiden käyttö kasvaa (siis koska lukuun tulee kannabis, 3+1=4, vaikeaa?)!
Ei ole mukava nähdä kun alkoholin vaikutuksen alaisena mies, joka hakkaa vaimoaan (kenties toisinpäinkin), mutta ei ole mukavaa sekään, kun ihmiset leijailee ja heidän päänsä on harmaata mössöä, eivät muista mitään.
Ajatelkaa nuoriakin, heidän tulevaisuutta. Tupakkaa he tottakai saavat helpommin kuin kannabista, koska tupakka on laillista (toisaalta yli 18-vuotiaille), mutta en halua nähdä sitä kun luokkatoverini ovat mössöä koulussa.

EI LISÄÄ HUUMEITA, KIITOS!
Toivoo päihteetön 15-vuotias =)
Rose Oaks
Tku

#311 ÄÄKS!

02.08.2007 19:29

Anteeksi kirjoitusvirheet!

ai viinan... - ei viinan... ynnä muuta
Toivottavasti saitte selvää mitä kirjoitin ja mitä mieltä olen ^-^'

Ben Hole
kingston

#312 Minun ruumis,minun säännöt!!!

04.08.2007 11:12

Minä saan omaan kehooni tunkea mitä haluan!!! mutta jos aiheuttaa muille vahinkoa se on asia erikseen. minä käytän marijuanaa enkä tästä KASVISTA luovu IKINÄ!! vituttaa tekopyhät "robotit" jotka saarnaavat terveys haitoista ja muusta paskasta jos eivät ole itse edes kokeilleet,eivätkä siis tiedä mistä puhuvat vaan lainailevat muiden sanoja.mikä parasta ylipainoinen suomen kansa paasaa terveys haitoista suu täynnnä makkaraa ja mäkin alennus hampparia. Pikaruoka narkit!
Antakaa minun nauttia teidän jumalan luomasta kasvista.minäkin annan teidän nauttia tupakasta,viinasta ja hampurilaisista.
Minä käyn töissä,ikinä en ole ketään lyönyt,en ole skitsofreenin,kai?
jos herra poliisi yllättää minut nauttimasta jointtiani,minusta tehdään huumerikollinen.ja kappas meni työt,meni maine ja näin tämä yhteiskunta saa taas yhden ihmisen elätettäväkseen kun en ole maksamassa veroja.
on se kumma kun en saa itseeni ahtaa mitä haluan kun samaan aikaan päättäjät ja teollisuus johtajat tappavat planeettaamme ja panikoivat rahojensa takia!
Kotikasvatus kunniaan ja järkeä peliin!

Peace and love! tampere hiljenee...........
Miia Hytönen
Suolahti

#313 Mielipiteitä

04.08.2007 22:23

Mikälie vanh goatse tai jotain:

Mielestäni hyökkäät liikaa viesteissä ihmisten kimppuun,ja sinulla näyttäisi olevan liian jyrkät omat mielipiteet.Uskot liikaa että muka SINÄ olet oikeassa.

Noo,vastapainoksi että hyökkäät näiden "hampuusien" kinmmppun,minä hieman tutkiskelin muidenkin adressien keskusteluasi.Niiden perusteella tuomitsen sinut heti alkujaan tiukkapipoksi,joka on haukkunut puolueita,tukee liian nuorten ihmisten raskauksia KOSKA SILLÄ TAVALLA TUOTETAAN LISÄÄ IHMISIÄ ELI TYÖVOIMAA.Siinä oli ne avainpointit jotka löysin koska en jaksanut lukea kauheasti moista päätöntä lässytystä.

Nuorten raskaukseen haluaisin kommentoida tuota TUOTTAMISTASI: Sinulle ihminen on siis eläin,tuotantokone tai työvoimaa? Mikäs itse olet? Niin ihminen,mies tai nainen on IHMINEN,jolla on vapaus (kuten myös muillakin eläimillä on) joten
minusta ihmisten EI tarvitse olla ainoastaan synnytyskoneita ja työvoimia.
Lastenkasvatuksesta puheenollen,en tahtoisi olla SINUN lapsesi ja toivon,että itse et lapsia tekisikään.Minä ITSEKKIN näin nuorena osaisin kasvattaa lapseni hyvin rakkaudella jolloin lapsestani ei tulisi väkivaltaista hullua koska häntä ei rakastettu tarpeeksi vaan pidettiin liian tiukkaa kuria.

Näin.Nyt minä olen tuominnut sinut yhtä lailla kuin sinä nämä muut.
Sanot että et ole rasisti,joten yrität olla suvaitsevainen ihminen.Mutta siltikin olet rasisti ja suvaitsevainen näitä muita yhtä normaaleja ihmisiä kohtaan,koska he sattuvat käyttämään luonnonmukaista kasvia rentoutumiseen?

Se on suoraan sanottuna TYPERÄÄ.

Itse en ole edes vielä kokeillut hamppua,saati nähnytkään,mutta ajattelin kokeilevani jossain elämäni vaiheessa KERRAN ja sitten päätän käytänkö satunnaisesti vai en ollenkaan.

Tiedän myös toisen tapauksen,jossa kannabista on käytetty lääkkeenä kipuihin ja ruokahalun nostamiseen,syöpäpotilaalle.n. 2 viikon ajan kunnes kyseinen ihminen menehtyi leukemiaan ja keuhkokuumeeseen.Ei kannabikseen. Ja kyseisen 2 viikon aikana kyseinen ihminen ei ollut löysää pullamössöä,ei laiska,ei sekaisin.Ei hullu.

Normaali nuori poika kuten moni muukin.

Ainoastaan millä tavalla häntä voisi väittää narkkariksi,oli se kuinka hemmetin montaa muuta lääkettä,pilleriä,jopa morfiinia,häneen pumpattiin ETTÄ VOITIIN YRITTÄÄ HELPOTTAA HÄNEN KIPUJAAN.
Kannabis piti hänet elossa 2 viimeistä elinviikkoaan että hän pystyi syömään edes vähän paremmin ilman kipuja.
Ajatelkaa sitä.

Tuen täysin adressia,että voitaisiin auttaa muitakin ihmisiä tällä luonnonkasvilla, oli kanerva tai kannabis, maan kasveja saa käyttää hyödyksi.
Sami S
Hyvinkää

#314

06.08.2007 10:38

En käytä kannabista, tai edes oikeastaan tunne ketään, joka käyttäisi kannabista, joten en väitä että minulla olisi mitään massiivista kokemusta tästä asiasta. Kuitenkin muutama tapahtunut asia on luonnollisesti antanut pienen kuvan siitä, mitä helposti tehdään pilvessä.
Lukeman perusteella, lähes kaikki kannabiksen kannattajat puolustavat sitä vertaamalla alkoholiin ja kuinka paljon terveellisempää se on, tai tuomalla esille vain hyviä puolia. Mitäs sitten kun käytetään kannabista ja alkoholia samaa aikaa? Ilman minkäänlaista kokemustakin voin sanoa jo että ei hyvää ainakaan seuraa.

Mielestäni Johann Wolfgang Von Goethella on OSITTAIN ihan järkeenkäyviä viestejä.

Ja tuo "Minun ruumis,minun säännöt!!!" oli niin naurettavaa, olet meidän kanssa samassa yhteiskunnassa, tekosi vaikuttavat myös muihin.

Ei enää lisää päihteitä, tupakka ja alkoholikin ovat jo liikaa.
Johann Wolfgang Von Goethe
Grani

#315

06.08.2007 17:04

Näemmä maailmasta(mme) löytyy jopa yksi, jolla on jonkinverran selkärankaa ja vastuuntuntoa - Sami S., olet oikeilla jäljillä.

Syy, miksi näinkin kovin jyrkästi vastustan ko. ainetta on selvä: Pieni hyssyttely kun ei auta. Onnekseni kuulun itse ylempään säätyyn ja elintasoluokkaan, että sanani painaa enemmän kuin puolesta kannattajien äänet yhteensä. Älkääkä olko niin sinisilmäisiä, että äänioikeus olisi tasavertainen - pientä ja suurempaakin kotiinpäinvetämistä on aina olemassa, riippuen tosiaan ihmisen statuksesta. Mielipiteensä kullakin, ja harmi siis sinänsä, ettette asiaanne oikein voi tarpeeksi eteenpäin viedä.

"Mielestäni hyökkäät liikaa viesteissä ihmisten kimppuun,ja sinulla näyttäisi olevan liian jyrkät omat mielipiteet.Uskot liikaa että muka SINÄ olet oikeassa."

-Yhä edelleen: Mielipiteensä kullakin, jolloin ne Eivät voi olla liian jyrkät saati sitten liian loivat. Siinä olen oikeassa, jotta mitä enemmän ihminen turvaa päihteisiin, sitä syvemmälle hän on hukannut elämänsä. Älkää yrittäkö kiistää.

"Noo,vastapainoksi että hyökkäät näiden "hampuusien" kinmmppun,minä hieman tutkiskelin muidenkin adressien keskusteluasi.Niiden perusteella tuomitsen sinut heti alkujaan tiukkapipoksi,joka on haukkunut puolueita,tukee liian nuorten ihmisten raskauksia KOSKA SILLÄ TAVALLA TUOTETAAN LISÄÄ IHMISIÄ ELI TYÖVOIMAA.Siinä oli ne avainpointit jotka löysin koska en jaksanut lukea kauheasti moista päätöntä lässytystä. Nuorten raskaukseen haluaisin kommentoida tuota TUOTTAMISTASI: Sinulle ihminen on siis eläin,tuotantokone tai työvoimaa? Mikäs itse olet? Niin ihminen,mies tai nainen on IHMINEN,jolla on vapaus (kuten myös muillakin eläimillä on) joten
minusta ihmisten EI tarvitse olla ainoastaan synnytyskoneita ja työvoimia.
Lastenkasvatuksesta puheenollen,en tahtoisi olla SINUN lapsesi ja toivon,että itse et lapsia tekisikään.Minä ITSEKKIN näin nuorena osaisin kasvattaa lapseni hyvin rakkaudella jolloin lapsestani ei tulisi väkivaltaista hullua koska häntä ei rakastettu tarpeeksi vaan pidettiin liian tiukkaa kuria."

-Tottakai Yhden puolueen kannattaja (kahden puolueen kannattaja on ristiriitainen ihminen tai henkilö, jolla ei ole vielä Täysin Selkeää mielipidettä, eikä häntä voida näinollen pitää luotettavana kannattajana) haukkuu muita puolueita. Itse seison Kansallisen Kokoomuksen riveissä, joten luokittelen itseni ennemminkin kapitalistiksi kuin natsiksi. Verraten natsien ajattelutapoja, marxilaisuutta, sosialismia, jne. ovat "hampuusit" paljon lähempänä natsia kuin minä.
Et myöskään lukenut tarpeeksi tarkasti (minkä itse mainitsitkin) ja puhuit näinollen (ilman minkäänlaisia viittauksia jopa) täysin puutaheinää Minun mielipiteistäni ja ts. vääristelit sanojani. Itse olen nimittiäin (kuten monista adresseista voi huomata) Erittäin jyrkästi raiskauksia vastaan. Jopa oma ehdotukseni raiskauksien tuomioksi myös viittaa siihen - elinkautinen, kirjaimellisesti.
Tuo lihavoitu lauseesi ja senjälkeinen tekstisi saattaa hyvinkin viitata sarkastiseen vitsiini, jossa totean Yh-äitien lisääntymisen tuottavan valtiollemme lisää työvoimaa eli duunareita, sillä yhden vanhemman perhe on stereotyyppisesti hyvin köyhä eikä äidillä (varsinkin teini-ikäisellä) ole omaa koulutusta, jolloin hän - vaikka äidin hahmona luontaisesti pätevä olisikin - ei osaisi kasvattaa lastansa kovinkaan korkeatasoisesti ja tämä jäisi tällöin ennemminkin näpertelemään "aivottomana" rasvaisia koneita, ym.
Liika polttelu on näemmä vienyt sinultakin, hyvä Miia Hytönen, keskittymiskyvyn ja vähentänyt aivotyöskentelyä. Lapsen kasvatus ei, neiti hyvä, toimi pelkän rakkauden avulla. Liian höllät rajat (tai ei rajoja ollenkaan) saa mukulasi varsin pian ongelmiin, väärille teille, linnaan, hautaan, jne. Kyllä sitä kuria tulee olla tietäen, ettei sana "kuri" tarkoita samaa tai lähellekään samaa kuin "kuritus". Fyysinen koskemattomuus myös lapsella tulee olla - edes korvatillikkaa en itse hyväksy. Ihminen on "synnytyskone", se on ihmiselle luontaista - ja, pst, ihminen on myös eläin, eliö, orgaaninen olento. Eikä tullut minustakaan "väkivaltaista hullua", vaikka selkeät rajat sainkin kaiken sen vapauden, urheilun, kaveripiirien, myöhäisten kotiintuloaikojen, ym. muassa. Eipä tullut minusta narkkaria, holistia, ym. sekopäätäkään. Omat vanhempani siis onnistuivat - toisin kuin monien muiden.
Älä ainakaan heti lähde lapsia teettämään, jos aiot heitä imetyksen sijaan kasvattaa hampulla. Viestisikin tuntui ennemminkin suuren ärsytyksen ja raivon vallassa kirjoitetulta, että pelottaa vallan jälkikasvusi puolesta - liekö sekin perua polttelusta/muista päihteistä?

"Näin.Nyt minä olen tuominnut sinut yhtä lailla kuin sinä nämä muut.
Sanot että et ole rasisti,joten yrität olla suvaitsevainen ihminen.Mutta siltikin olet rasisti ja suvaitsevainen näitä muita yhtä normaaleja ihmisiä kohtaan,koska he sattuvat käyttämään luonnonmukaista kasvia rentoutumiseen?"

-Tätä asiaa en jaksa selventää, vaan sen saa kukin itse käydä joko lukemassa omista teksteistäni tai psykologian laitoksien/uraauurtavien psykologien artikkeleista/tutkielmista. Lyhykäisyydessään: Ihmiselle rasismi on luontaista, sillä ihmisellä ei ole olemassa "rotugeeniä". Joten myönnän olevani rasisti, ennakkoluulojeni (jotka Jokainen ihminen omaa) mukaan paheksun joitain ryhmiä, arvostelen joitain ryhmiä ja arastan joitain ryhmiä useista tapahtumista johtuvien stereotyyppisten tapausten takia - tutustuttuani henkilöön lähemmin muuttuvat mielipiteeni ja tunteeni joko pahemmaksi tai paremmaksi tai pysyvät paikallaan. Tosin "hampuusi" on minulle napanöyhtää vähemmän oli hän sitten ihopigmentiltään minkä värinen hyvänsä.

"Se on suoraan sanottuna TYPERÄÄ."

-Kuten myös oman elämänsä tuhlaaminen.

"Itse en ole edes vielä kokeillut hamppua,saati nähnytkään,mutta ajattelin kokeilevani jossain elämäni vaiheessa KERRAN ja sitten päätän käytänkö satunnaisesti vai en ollenkaan."

-Eli menet MUIDEN IHMISTEN MUOKKAAMAN AJATUSMALLIN mukaisesti: "Kaikkea kannattaa kokeilla"? Saako tässä kohtaa nauraa? Etkö omaa lainkaan itsesuojeluvaistoa, omaa vahvaa persoona, jossa sisällytettynä omat, selketä mielikuvasi asioista? Menet siis maailman mukana? Tappaisitkin varmaan itsesi, jos joku sitä yrittänyt sanoisi, kuinka "vapauttava kokemus" se oli? SE on suoraan sanottuna typerää.

"Tiedän myös toisen tapauksen,jossa kannabista on käytetty lääkkeenä kipuihin ja ruokahalun nostamiseen,syöpäpotilaalle.n. 2 viikon ajan kunnes kyseinen ihminen menehtyi leukemiaan ja keuhkokuumeeseen.Ei kannabikseen. Ja kyseisen 2 viikon aikana kyseinen ihminen ei ollut löysää pullamössöä,ei laiska,ei sekaisin.Ei hullu."

-Oliko pojan elämän kannalta kovinkaan väliä elikö hän sen 2 viikkoa vai ei? Esim. 15-vuoden jälkeen hän saisi päättää kuoleeko heti vai vasta 2 viikon kuluttua. Lääketarkoituksena kannabis voisi mennäkin, kuten olen todennut, mutta parantavaa voimaahan sillä ei ole.
Vitsi: Jos kannabis veisi normaalin flunssan heti pois, olisin tukemassa sitä täysin! *niisk* =D

"Normaali nuori poika kuten moni muukin.
Ainoastaan millä tavalla häntä voisi väittää narkkariksi,oli se kuinka hemmetin montaa muuta lääkettä,pilleriä,jopa morfiinia,häneen pumpattiin ETTÄ VOITIIN YRITTÄÄ HELPOTTAA HÄNEN KIPUJAAN.
Kannabis piti hänet elossa 2 viimeistä elinviikkoaan että hän pystyi syömään edes vähän paremmin ilman kipuja.
Ajatelkaa sitä."

-Varmasti oli normaali poika, mutta käyttikö poika kannabista muuten? Kyseessähän oli tässä tapauksessa lääkärin epikriisi ja lääkemääräys eikä niinkään pojan oma valinta.

"Tuen täysin adressia,että voitaisiin auttaa muitakin ihmisiä tällä luonnonkasvilla, oli kanerva tai kannabis, maan kasveja saa käyttää hyödyksi."

-Niin, lääkkeenä. Muuten ei saa maailmaan päästää enää yhtään enempää päihteitä - kansa on muutenkin sen verran typerää, älykkyysosamäärät laskussa, vaikka evoluution suunta on ollut vallan toinen. Pelottavaa.

Sen sanon, jotta mieluummin astelen käräjille heitteillejätöstä kuin autan narkkaria. Erona ainoastaan, jos kyseessä on sukulainen, ystävä, tuttava.

Nicholas Stewart
Rovaniemi

#316 lainaan jukkapoikaa

07.08.2007 01:01

Jos täällä on hartaita kristittyjä jotka vastustavat kannabista uskonnollisen vakaumuksensa vuoksi niin lainaan jukkapoikaa "omituista, että kristityt tuomitsevat Jumalan luoman kasvin (kannabiksen), vaikka Raamattukin sanoo selvästi, että kaikki siementä tekevät kasvit ovat ihmisten käytössä."
Nicholas Stewart
..........

#317 tasa-arvo

07.08.2007 01:52

Tulee semmonen tunne jo lukiessa näitä kommentteja että ehkä tämä adressi kuuluisi jo osioon tasa-arvo. On näes kannabista käyttävät ihmiset vastaan suurin osa muista ihmisistä. Toiset käyttävät päihteenä kannabista ja toiset jotain muuta, kannabista käyttävät ihmiset vain luokitellaan rikollisiksi. Ihmisoikeuksiin pitäisi kuulua ihmisen oikeus päättää mitä päihdettä käyttää toisten siitä rankaisematta, mutta luulen asian vain olevan näin että tämä tuskin koko maailmassa koskaan toteutuu.

Lisään vielä yhtälön asiaan ei perehtyneille Kannabis + Alkoholi = Ei mukava tunnetila
Miia Hytönen
Suolahti

#318 Vastaus vastaukseen

07.08.2007 21:12

Hah, minä en ole edes koskaan vielä hamppua kertaakaan polttanut,joten et voi syyttää että "aivotoimintani olisi vajaa" polttamisen takia.

Minä itse olen kasvatettu rakkaudella,ja liikaa kuria ei ole ollut. On vain sanottu mikä on väärin ja mikä oikein,siitä huolimatta en ole mikään paha ihminen,enkä sabotoi asioita.Enkä ole menossa hautaan vielä pitkään aikaan.

Ja se on IHMINEN itse,mikä ne virheet aiheuttaa,ei vanhemmat.Ainoastaan liian tiukka kuri saattaa kostautua jollain tavalla,mutta vapaassakin kasvatuksessa ihminen päättää ITSE mitä tehdä.

Tässä välissä huomio: Olet jo kaksi kertaa syyttänyt minua asiasta mitä en ole tehnyt ja väittänyt huumehörhöksi vaikken sitä ole.

Enkä ole koskaan sanonutkaan,että aikoisin kasvattaa lapsiani hampulla, ehkä ainoastaan siemenillä jotka eivät sisällä kannabista.
Onhan kanerva ja kamomillakin huumeita jos ne kerran aiheuttavat rentouttavaa oloa.

Itse asiassa päätän ITSE,mitä haluan kokeilla. Kyllähän TV:ssäkin mainostetaan mitä tahansa paskaa tahansa,en silti ole niin aivopesty että lähtisin niitä tuotteita ostelemaan.

En tiedä saiko Niklas itse päättää asiasta ottaako kannabista vai ei,mutta veikkaisin että kyllä.Ja olisi muutenkin voinut kuulemma poltella,ei se hänestä sen kummempaa tehnyt kuin mitä me muutkin.Ja kannabis LISÄÄ RUOKAHALUA JA TURRUTTAA KIPUA. Siksi hän pystyi syömään.Ja ehkä hän halusi vielä kuitenkin elää,ilman kannabista hän olisi kuollut aikaisemmin,mm.myös nälkään osittain.

Lääkkeenä kyllä,ja minulle se on ihan sama haluaako joku rentoutuakseen polttaa vai ei.Ja lisäksi,siitä tosissaan saisi kuitua ja bensiiniä ja monia muita,joilla voisimme ESTÄÄ MAAPALLON TUHOUTUMISEN.
Siinä vasta on se ihmisten ajattelemattomuus,kun eivät tajua että maapallo on tuhoutumassa meidän takiamme,ja raharössit vaan vielä lisäävät vettä myllyyn.

Jos asialle ei tehdä mitään,on aivan sama että voisimme vaikka ampua itsemme, kaikki me kumminkin kuolemme joko helpommalla tai hirveämmällä tavalla.

Hamppua polttava ihminen EI ole narkkari.Hamppu on luonnonkasvi,ja kyllähän ihmiset syövät kasveja ja muutakin,oli siinä jotain omituista tai sitten ei.

Ja mielummin minä autan ihmistä,oli millainen tahansa teki mitä tahansa,koska hänkin on kuitenkin samaa rotua kuin minä itse.

Jos kerrankin LUKISIT ja KUNNIOITTAISIT asioita mitä olen kirjoittanut tänne,muuten tämä on aivan ajanhukkaa minulle ja niin on sinullekkin kun täällä kirjoittelet inttämisiäsi joissa on aivan täysin perättömiä ja naurettavia pointteja. Mene vaikka pyydystämään perhosia tai muuta,mutta lopeta tuo typerä kirjoittaminen jos et opi lukemaan ja kunnioittamaan toisia.
J Karsta
hämpton

#319

07.08.2007 23:55

Johann Wolfgang Von Goethe polta jointti oikeesti musta tuntuu et se tekis sulle hyvää rentoutuisit ja näkisit asioita vähän eri valossa saattaisit suoristuu et se kalju pääs tulis ulos sun perseestä?!
Joo Jumala luodessaan mailmaa laitto vahingossa hampun?
kenties se on laitonta vain koska puuvilla teollisuudella menisi huonommin?
Ja olenko polttamalla kannabista aiheuttanut mitään pahaa kenellekkään?
"Vitsi: Jos kannabis veisi normaalin flunssan heti pois, olisin tukemassa sitä täysin! *niisk* =D" en syö särkylääkkeitä ollenkaan paitsi pakon edessä (lääkärin määräyksestä tjsp.) ja olen hoitanut usein nuhan kuumeen kyseisellä yrtillä et kato koskaan voi apina tietää jos ei koita :) ja olen ollut paljon vähemmän sairastamatta kun olen poltellut säännöllisesti.
P's
Fleetwood Arakawa
Nakkila

#320 Sorto

08.08.2007 14:14

Kannabis on vaarattomampaa kuin tupakka ja aiheuttaa riippuvuutta heikommin kuin alkoholi ja kannabiksellä on jopa positiivisia vaikutuksia. Periaatteessa laittomuudella sorretaan päihteisiinmeneviä ihmisiä jotka haluaisivat "pössytellä etupihallaan omassa rauhassa" ja laittomuus tekee kaikesta vaarallista. Jos alkoholi ja tupakka on laillista niin silloin myös kannabiken on oltava.
ano nyymi
Espoo

#321 Tympeä Yhdyskunta

08.08.2007 14:34

Terve!

Luin koko tämän keskustelu-puun läpi ja ajattelin rekisteröityä sivulle koska keskustelut ja perustelut ovat tälläkin sivulla aivan päin mäntyä.
Itse olen polttanut kannabista joka ikinen päivä viimeiset 5v ja suurimipia negatiivisia vaikutuksia en ole huomannut, muita psykedeelejäkin on tullut otettua mutta se onkin sitten sivuseikka.
Mitä yritän hahmottaa tässä viestissä on että kaiken laittomuuden ja moraalin keskellä ihmiset ovat unohtaneet ELÄÄ! Minä en ainakaan henk.kohtaisesti näe siinä mitään huonoa jos 75% maailman ihmisistä käyttävät aktiivisesti jotain päihdyttävää ainetta koska heidän elämähän se on.
Useimmat HUUMEET ovat laittomia koska niitten vaikutuksen alaisena ei ole ns. "Yhteiskuntakelpoinen" - Tähän ryhmään ei todellakaan kuulu cannabis.
Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiinsä myös joten vaikka siltä tuntuu, en aio kirjoittaa tänne mitään "helvetin ankeamieliset suomalaiset, faktat kehiin" mutta kehotan ihmisiä jotka ovat päihteitä vastaan käymään www.erowid.org - sivulla ja lukea neutraalista näkökulmasta psykoaktiivisten aineitten vaikutuksista, sieltä löytyy Positiivsta, Neutraalia ja Negatiivista Faktaa.

Suomessa jos tuijotat ihmistä väärin bussissa sinut leimataan jo hulluksi mutta jos synnyt intiaan ja tuijotat kymmenen vuotta seinään sinua ylistetään "Valaistuneeksi" - Tämäkin on suhteellista, ja kylmät faktathan viittaavat siihen suuntaan että 20v jälkeen kaikki on laitonta, esim tv-ohjelmat vaihtuvat propaganda filmeihin ja päihteet katoavat täysin. Onneksi muutan kohta pois tästä ankeasta yhteiskunnasta ja voin oikeasti NAUTTIA elämästäni ilman tietämättömiä ja ankeamielisistä idiooteista..

Sainpahan kerrottua, hyvää loppuelämää teille jotka oikeasti pystytte siitä nauttimaan, päihteillä tai ilman!
<3
ano nyymi
Espoo

#322

08.08.2007 14:58

Itseasiassa kun jaksoin vähän lähempänä tutkia Johann Wolfgang von Goethe:n kirjoitelmia ymmärsin että hänellä olikin jotain ideaa siinä tekstissä.

"Johann Wolfgang Von Goethe polta jointti oikeesti musta tuntuu et se tekis sulle hyvää rentoutuisit ja näkisit asioita vähän eri valossa saattaisit suoristuu et se kalju pääs tulis ulos sun perseestä?!"
Tämä on todella turha kannanotto, kaikki tekee mitä itse huvittaa ja jos hamppu ei maistu niin turhaa sitä on tyrkyttää, vaikka itsekkin poltan aktiivisesti niin olen sitä mieltä että sellainen asenne että "cannabis parantaa maailman" tai "hamppu lailliseks" on naiiveja ja perustelemattomia väitteitä, itse jatkan polttamista rauhassa mutta tätä adressia en ole allekirjoittamassa.
Vastustan kyllä todella jyrkästi mielipiteitä ilman faktoja joten kannattaa tutkia kannabista ja polttaa sen yhden jointin ja sen jälkeen kirjoittaa tänne pitempiä selostuksia mitä mieltä on.
Itse toimin pääkokkina yhden pääkaupunkiseudun ravintolassa ja hyviä arvosteluja meidän ruoat ovat saanut joten leimatkaapa minutkin perustelematta "yhteiskuntakelvottomaksi" ;D

Vaikka cannabis on mielestäni aika laimea ja hyvänsuopea kasvi niin kyllä se päihde on kuten alkohooli tai sienet, hauskaa niitten kanssa kyllä on mutta kyllä vedestä ja raittiista ilmastakin voi kuolla jos oikein haluaa, ns. "oikeat" valinnat kaikki tekee itse.

Anon ymous
Tampere

#323

08.08.2007 20:00

"Näemmä maailmasta(mme) löytyy jopa yksi, jolla on jonkinverran selkärankaa ja vastuuntuntoa"

Oletko valmis vastuullisena ihmisenä pistämään kaikki hampuusit linnaan tai antamaan heille "armokuoleman"?
Usein kuulee radiosta, kun on päidhepolitiikka syynäyksessä, että "annetaan niille vitun nisteille kuolemantuomio, pistetään heidät vuosikymmeniksi poseen"
Te KAPITALISTIT, jonka itse myönsit olevasi, olette tehneet länsimaisesta kulttuurista helvettiä! Myönnän, että olette neroja omalla alueellanne, mutta tämä alue
rajoittuu vain rahavaltaan ja ihmisen alistamiseen. Olette luoneet keinoja, joilla voitte ohjailla (hallita) kansaa, te olette luoneet ne normit ja moraalikysymykset, joita monet sokeasti seuraavat.
Te olette luoneet ihanan pumpuliyhteiskunnan, jossa ihmiset eivät koskaan kyseenalaista omia sanojaan tai tekojaan. Te olette niitä jotka olette saaneet monet toimimaan väärin.

Kun puhutaan kotiinpäinvetämisestä, teillä on taas etulyöntiasema, RAHA! Teitä on miljoona ja teillä on miljardeja, meitä on miljardeja, mutta rahasta ei ole tietoakaan.
Te KAPITALISTIT pyöritätte suuria ihmismassoja vain rahalla, demokratiasta ei ole tietoa. Demokratiakin on tässä maassa vain sana, osa pumpuliyhteiskuntaamme.
Ymmärrän monarkian, kuningas päättää ja hallitsee. Mutta te KAPITALISTIT, te olette saastaa, minä halveksun teitä enemmän kuin mitään muuta. Murhaajat, raiskarit, varkaat ja muut yleistä pahennusta aiheuttavat tekijätkin ovat parempia kuin te.
Heitä ajaa vietit, himot ja tarve, niitä he eivät välttämättä voi hallita, MUTTA TE SAASTAISET KAPITALISTIT, TEITÄ AJAA ETEENPÄIN VAIN RAHA JA AHNEUS!TE annatte MILJOONIEN ihmisten nähdä nälkää, TE laitatte ihmiset kaivoksiin työskentelemään ja vähät välitätte heistä!
Odotan hartaasti päivää, kun teette virheen ja kansa ymmärtää mitä olette aina tehneet. Sillon minä olen valmiina barrikaadeilla toteuttamassa vallankumousta, joka pitäisi jo nyt tehdä, mutta aika ei ole kypsä.

Vastuullisena ja humaanina ihmisenä, haluat pitää luokkayhteiskunnan, etkä sen sijaan halua arvostaa yksilöä?
Onko raha niin tärkeä valtasymboli sinulle, että et osaa omalla päälläsi hallita hyvin ja voimakkaasti, vai eikö sinusta vain ole siihen?
Myönnän minussa on hieman sosialistin vikaa, myönnän myös että arvostan tässä yhteiskunnasta jotain, asioita joiden puolesta voisin tätä järjestelmää myöskin tukea. MUTTA TE KAPITALISTIT, TE olette tuhoamassa näitä
hienoja humaaneja yhteiskuntamme asioita, aarteita joiden vuoksi ihmiset joskus kärsivät.
Uskon, kun Suomi halusi itsenäistyä, päättäjät eivät halunneet siitä tulevan mätä, rikollisuuden kehto ja kapitalistisikojen leikkikenttä. Teidän periaatteenne on selvästi, "jos emme voi jotain hallita, meidän on tuhottava se!"
Te tuhoatte Suomen kansaa, te tuhoatte sen mikä joskus meille jätettiin.

"Siinä olen oikeassa, jotta mitä enemmän ihminen turvaa päihteisiin, sitä syvemmälle hän on hukannut elämänsä. Älkää yrittäkö kiistää."
Selitä sanat "TURVATA PÄIHTEISIIN"?
Miksi sanot näin, etkö halua uskoa, että jotkut ovat onnellisempia kuin sinä? Et halua uskoa, että raha ei välttämättä ole onni kaikille?

Minä nautin luonnossa olemisesta, pidän erityisesti metsien äänistä, pienten eliöiden seuraamisesta, luonnon tapojen tutkimisesta.
Sinä uskot olevasi Jumala, kuten ihminen on aina uskonut. Sinä haluat luoda ja hallita, keinolla millä hyvänsä.
Minä uskon olevani eläin, kuten ihminen on aina uskonut. Minä haluan olla ja nauttia, keinolla millä hyvänsä.

Olemme nähneet, mihin meidän välinen eroavaisuutemme johtaa, sotaan, kiistoihin, ongelmiin, asioiden kriminalisointiin yms. yms. yms.
Mutta, harvoin ne jotka nauttivat, ovat aloittaneet näitä sotia ja kiistoja. Harvoin ne jotka nauttivat, ovat tehneet teidän tavoistanne rikollista ja synnyttäneet uusia ongelmia.
Te KAPITALISTIT olette luoneet näitä ongelmia, "jos emme voi jotain hallita, meidän on tuhottava se!".


"-Tätä asiaa en jaksa selventää, vaan sen saa kukin itse käydä joko lukemassa omista teksteistäni tai psykologian laitoksien/uraauurtavien psykologien artikkeleista/tutkielmista.

Puhut uraauurtavista tutkimuksiasta ja psykologisista laitoksista. Miksi näitä on vain vaikea uskoa, tehän olette suurin sensuurinaiheuttaja maailmassa.
Kun Cannabiksen väitetään aiheuttavan skitsofreniaa, tutkimukset ovat tehneet suuret nimet ja uraauurtavat turkijat. Kun Tuloksia tarkastellaan lähemmin
ei tunnu niissä olevan mitään perää. Esim. Skitsofreniariskin todettiin kohonneen 40% normaaliin ei-käyttäjään verrattuna. Tästä en ole täysin varma, mutta sana kuului,
että yleisesti lääketieteellisen tutkimuksen julkaisemiseen vaaditaan 200% riskinkasvu, miksi tämä 40% julkaistiin?
Toiseksi, miten ihmeessä Cannabis kasvattaa skitsofreniariskiä, kun hampuusien määrä maailmassa on suuressa nousussa, mutta skitsofreniaa ei esiinny suhteellisessa kasvussa käyttäjien kasvuun verrattuna.
Miksi siis luottaa hienoihin uraauurtaviin tutkimuksiin? Cannabiksen kanssa ainakin kaikki positiiviset tutkimukset jäävät vähänlle huomiolle ja negatiivisten tulosten julkaisijoista tehdään kansallissankareita.

"Lyhykäisyydessään: Ihmiselle rasismi on luontaista, sillä ihmisellä ei ole olemassa "rotugeeniä".

Myönnät olevasti rasisti ja se on tekstistäsi päätellen mielestäsi oikein. Olet typerä, etkä osaa ajatella itse kun näin väität.
Annat tekstisi täysin ymmärtää, että tämä ns.rotugeeni oikeuttaa rasismiin. Olet sokea, etkä kyseenalaista mitään. Siitä huolimatta,
että meiltä tämä "rotugeeni" sattuu puuttumaan, ei oikeuta rasismiin eikä syrjintään. Teet mahdollisesti typerän virheen, kun huutelet tuollaisia asioita.
Televisiosta saa kuunnella kuinka rasismi lisääntyy Suomessa, ehkä teitä "rotugeenifanaatikkoja" pitäisi syyttää rasismin kasvusta.
Tehän olette muutenkin aina ensimmäisinä puoltamassa luokittelua. Joten en yhtään koe erilaiseksi, että te lietsotte rasismia kasvuun, oikeuttamalla sitä tutkituilla " rotugeeneillänne"

Puhuit jotain myös ennakkoluuloista: "ennakkoluulojeni (jotka Jokainen ihminen omaa) mukaan paheksun joitain ryhmiä,
arvostelen joitain ryhmiä ja arastan joitain ryhmiä useista tapahtumista johtuvien stereotyyppisten tapausten takia -
tutustuttuani henkilöön lähemmin muuttuvat mielipiteeni ja tunteeni joko pahemmaksi tai paremmaksi tai pysyvät paikallaan.
!!!Tosin "hampuusi" on minulle napanöyhtää vähemmän oli hän sitten ihopigmentiltään minkä värinen hyvänsä.!!!
Kuten tekstistäsi voit lukea, en ihmettele miksi ihmiset kutsuvat sinua Natsiksi.

""Se on suoraan sanottuna TYPERÄÄ."

-Kuten myös oman elämänsä tuhlaaminen."

Olet oikeassa, että oman elämänsä "tuhlaaminen" on TYPERÄÄ, mutta sekin on vain mielipiteestä kiinni, EIKÖS VAIN!?!?
Näet, että me hampuusit tuhlaamme elämäämme polttamalla Cannabista, me emme koe näin.
Silti, palatakseni ihanaan syyttämis ja loukkaamis kierteeseen mainitsen vielä kerran, TE KAPITALISTIT olette tehneet, tästä elämämme "tuhlaamisesta" rikoksen.

"-Eli menet MUIDEN IHMISTEN MUOKKAAMAN AJATUSMALLIN mukaisesti: "Kaikkea kannattaa kokeilla"? Saako tässä kohtaa nauraa?
Etkö omaa lainkaan itsesuojeluvaistoa, omaa vahvaa persoona, jossa sisällytettynä omat, selketä mielikuvasi asioista?
Menet siis maailman mukana? Tappaisitkin varmaan itsesi, jos joku sitä yrittänyt sanoisi, kuinka "vapauttava kokemus" se oli?
SE on suoraan sanottuna typerää."

VÄITÄTKÖ SINÄ, OI SUURI KAPITALISTI JOHTAJAMME, ETTÄ TE ETTE LUO IHMISILLE OMIA AJATUSMALLEJA?
"KYLLÄ, KAIKKEA KANNATTAA KOKEILLA, JOS HALUAA ITSE LUODA OMAN AJATUSMALLINSA."
Sanoisin, että itsesuojeluvaisto minulla kehottaa potkimaan kapitalisteja munille ja polttaa kaikki heidän rahansa. Tietäisitte mitä elämä oikeasti on,
ihanat pilvilinnanne murtuisivat suuren todellisuuden jyrätessä päällenne.
OMA VAHVA PERSOONANI, kehottaa minua ottamaan asioista oman kokemuksen ja oppimaan asiat niin kuin ne on tarkoitettu opittaviksi.
Tietysti oma VAHVA PERSOONANI myös muokkautuu sen mukaan, mitkä asiat ovat MINULLE mieluisia ja oikeita.
Olen sisällyttänyt elämääni selkeät mielikuvat, jotka itse olen todennut. Itse ole tarkkaillut, mikä minusta tulee ja mihin olen menossa. Itse ole tarkkaillut,
kuinka minä käyttäydyn ja miten vaikutan muihin. Kyllä, menin maailman mukana, enkä jäänyt TEIDÄN pilvilinnoihin elämään siivellä.

VITSI: MITEN IHMINEN VOI KERTOA KUOLEMAN VAPAUTTAVASTA KOKEMUKSESTA!

Ota veitsi, työnnä se kätesi läpi ja tarkkaile kipua mikä siitä syntyy. Jätä veitsi käteesi kahden viikon ajaksi. Joka päivä, viisi kertaa päivässä,
liikuta veistä kädessäsi, jotta se tuottaisi kipua mahdollisimman paljon. Kahden viikon kuluttua, heiluta veistä viimeisen kerran kädessäsi, koita tuottaa kipua mahdollisimman paljon.
Nauti jotain kipua lievittävää/poistavaa viimeisen kiputilanteen aikana. Kun kipu katoaa, mieti olisiko sinun olosi ollut helpompi ilman päivittäistä tuskaa näiden kahden viikon aikana.
Tuskin teet näin, koska järkesikin jo sanoo, että kipu ei ole hyvästä. Joko nyt ymmärrät miksi tämä Syöpäpotilas helpotti oloaan Cannabiksella?
Jos et, niin en tiedä mitä ajatella sinusta. Ehkä se tekee sinusta masokistin.

Miksi ihmeessä auttaisit NARKKARIA, vaikka hän olisikin ystävä, sukulainen tai tuttava. Sinullehan hampuusit ovat napanöyhtääkin vähemmän, riippumatta siitä ketä ovat.

Pahoittelen Johann, kun loukkaan sinua syvästi. Pahoittelen, että tuomitsen sinun tapasi hallita ja tuoda "oikeutta" maailmaan. Mutta kerroppas minulle, miten minusta voi tulla "yhteiskuntakelpoinen",
kun minulle ei oile sinun yhteiskunnassasi sijaa?

Ja tietysti pahoittelen kirjoitusvirheitäni. Peace!
Janne Toljamo
RANUA

#324 huhhuh..

09.08.2007 18:46

Johann Wolfgang Von Goethe kirjoitti:

"Onnekseni kuulun itse ylempään säätyyn ja elintasoluokkaan, että sanani painaa enemmän kuin puolesta kannattajien äänet yhteensä."

Vittu mitä ylimielistä paskaa. Ja jätkä vielä tuon jälkeen luulee että joku ottaa sinut todesta. Ei todellakaan mikään ihme että joku sanoi sinua natsiksi. Kommenttisi menevät suurimmaksi osaksi täysin vittuilun ja tyhjänpäiväsen paskan länkytyksen puolelle..
Petro Niemelä
Loimaa

#325

13.08.2007 07:09

Ei ole mikään ihmekään, että kokoomuksella on niin paljon kannabista vastaan. Farmasian alan yrityksethän kannabiksen laillisuudesta kärsisi, se korvaisi kalliimmat, synteettiset lääkkeet joilla on helppo lypsää rahaa kärsiviltä ihmisiltä, eikä sen käytöstä tule riippuvaiseksi, niin ei voida kaupitella vieroitusoireita lievittäviä aineita. Rahastahan tässä on kyse, kuten kaikessa muussakin. Ainakin itse uskon siihen, että ihmisillä pitäisi olla vapaus laittaa ruumiiseensa mitä kukin itse haluaa, on se sitten kannabista, etanolia tai jotain muuta.