Kannabis lailliseksi

Suolahti

/ #313 Mielipiteitä

04.08.2007 22:23

Mikälie vanh goatse tai jotain:

Mielestäni hyökkäät liikaa viesteissä ihmisten kimppuun,ja sinulla näyttäisi olevan liian jyrkät omat mielipiteet.Uskot liikaa että muka SINÄ olet oikeassa.

Noo,vastapainoksi että hyökkäät näiden "hampuusien" kinmmppun,minä hieman tutkiskelin muidenkin adressien keskusteluasi.Niiden perusteella tuomitsen sinut heti alkujaan tiukkapipoksi,joka on haukkunut puolueita,tukee liian nuorten ihmisten raskauksia KOSKA SILLÄ TAVALLA TUOTETAAN LISÄÄ IHMISIÄ ELI TYÖVOIMAA.Siinä oli ne avainpointit jotka löysin koska en jaksanut lukea kauheasti moista päätöntä lässytystä.

Nuorten raskaukseen haluaisin kommentoida tuota TUOTTAMISTASI: Sinulle ihminen on siis eläin,tuotantokone tai työvoimaa? Mikäs itse olet? Niin ihminen,mies tai nainen on IHMINEN,jolla on vapaus (kuten myös muillakin eläimillä on) joten
minusta ihmisten EI tarvitse olla ainoastaan synnytyskoneita ja työvoimia.
Lastenkasvatuksesta puheenollen,en tahtoisi olla SINUN lapsesi ja toivon,että itse et lapsia tekisikään.Minä ITSEKKIN näin nuorena osaisin kasvattaa lapseni hyvin rakkaudella jolloin lapsestani ei tulisi väkivaltaista hullua koska häntä ei rakastettu tarpeeksi vaan pidettiin liian tiukkaa kuria.

Näin.Nyt minä olen tuominnut sinut yhtä lailla kuin sinä nämä muut.
Sanot että et ole rasisti,joten yrität olla suvaitsevainen ihminen.Mutta siltikin olet rasisti ja suvaitsevainen näitä muita yhtä normaaleja ihmisiä kohtaan,koska he sattuvat käyttämään luonnonmukaista kasvia rentoutumiseen?

Se on suoraan sanottuna TYPERÄÄ.

Itse en ole edes vielä kokeillut hamppua,saati nähnytkään,mutta ajattelin kokeilevani jossain elämäni vaiheessa KERRAN ja sitten päätän käytänkö satunnaisesti vai en ollenkaan.

Tiedän myös toisen tapauksen,jossa kannabista on käytetty lääkkeenä kipuihin ja ruokahalun nostamiseen,syöpäpotilaalle.n. 2 viikon ajan kunnes kyseinen ihminen menehtyi leukemiaan ja keuhkokuumeeseen.Ei kannabikseen. Ja kyseisen 2 viikon aikana kyseinen ihminen ei ollut löysää pullamössöä,ei laiska,ei sekaisin.Ei hullu.

Normaali nuori poika kuten moni muukin.

Ainoastaan millä tavalla häntä voisi väittää narkkariksi,oli se kuinka hemmetin montaa muuta lääkettä,pilleriä,jopa morfiinia,häneen pumpattiin ETTÄ VOITIIN YRITTÄÄ HELPOTTAA HÄNEN KIPUJAAN.
Kannabis piti hänet elossa 2 viimeistä elinviikkoaan että hän pystyi syömään edes vähän paremmin ilman kipuja.
Ajatelkaa sitä.

Tuen täysin adressia,että voitaisiin auttaa muitakin ihmisiä tällä luonnonkasvilla, oli kanerva tai kannabis, maan kasveja saa käyttää hyödyksi.