Tesoman tiilirakennusten säilyttämisen puolesta

Vieras

/ #32 Re: Senioritalo on tulossa tulevan liikekeskuksen tontille - Raiskionkadun ja Tesomankujan risteykse

05.01.2011 11:46

#9: Riitta Lyytikäinen/ Tesoma-seuran sihteeri - Senioritalo on tulossa tulevan liikekeskuksen tontille - Raiskionkadun ja Tesomankujan risteykseen

Kauppakeskukseen on tulossa myös Alko, näin olen kuullut.  Ympärillä tulee norkoilemaan sen takia(kin) monen moista väkeä. Koko kaavoitus ehdotelma on susi jo syntyessään!  Seppälä tai Vapaa  Valinta  ei houkuttele aikuisia vaateostoksille nytkään...Vanhukset  pysyvät asunnoissaan koska liikkuminen, katujen ylittäminen yms. tulisi olemaan pelottavaa ?  Pakko olisi kaupassa käynti hengissä pysyäkseen silti.

Nykyinen lääkäri asema on riittävä - vain lääkäreitä lisää. Kirjasto on kaunis ja rauhallinen. Jos kirjaston hoitaja kaipaa musiikin kuuntelun mahdollisuuteen tilaa,  niin katsokoon sinne isoon tyhjään tilaan jossa joskus on jotain harrastelijoiden taidetta seinillä,  mutta muutoin siellä on vain vanhoja aikakausilehtiä eikä ristinsielua yleensä !