Kiusaaminen, vainoaminen ja niihin liittyvä uhkaaminen kriminalisoitava

Accountant

/ #19 Vainoamisen kriminalisointi

22.09.2012 08:59

Kuusikymppinen eläkeläispoikamies on seurannut ja tarkkaillut minua kuutisen vuotta. Hän on myös puhunut minusta kavereilleen naisystävänään - en vain kuulemma itse tajua/tiedä sitä... Kuuteen vuoteen en ole voinut mennä ulos kotoani vilkuilematta taakseni ja olematta varuillani. Muuttelen koko ajan kulkureittejäni töihin, harrastuksiin, ja hengelliseen palvontapaikkaani. Mies tulee välillä hyvinkin lähelle, esim. kirjastossa, huohottaa ja syö silmillään. Siksipä en käy kirjastossa kovin usein. Poliisi ei puutu asiaan koska mies ei käy kiinni eikä puhu rivoja, eikä ota yhteyttä millään tavoin esim. sähköpostilla tai puhelimitse. Inhoan äijää sydämeni pohjasta, eikä kukaan voi sanoa että kyse olisi vain kiusaamisesta eikä mitään fyysistä koskaan tapahdu. Mormaali mies jättää rauhaan kun naista ei kiinnosta. Olen onnellisesti naimisissa. Mieheni tietää tilanteen muttei voi puuttua koska vainoaja ei tule tontillemme, tmv. Olemme muuttamassa pois asuinpaikkakunnaltani, koska vainoaja ei aio jättää minua rauhaan - olen kotini vanki.