Kannabis lailliseksi

Miia Hytönen
Suolahti

/ #318 Vastaus vastaukseen

07.08.2007 21:12

Hah, minä en ole edes koskaan vielä hamppua kertaakaan polttanut,joten et voi syyttää että "aivotoimintani olisi vajaa" polttamisen takia.

Minä itse olen kasvatettu rakkaudella,ja liikaa kuria ei ole ollut. On vain sanottu mikä on väärin ja mikä oikein,siitä huolimatta en ole mikään paha ihminen,enkä sabotoi asioita.Enkä ole menossa hautaan vielä pitkään aikaan.

Ja se on IHMINEN itse,mikä ne virheet aiheuttaa,ei vanhemmat.Ainoastaan liian tiukka kuri saattaa kostautua jollain tavalla,mutta vapaassakin kasvatuksessa ihminen päättää ITSE mitä tehdä.

Tässä välissä huomio: Olet jo kaksi kertaa syyttänyt minua asiasta mitä en ole tehnyt ja väittänyt huumehörhöksi vaikken sitä ole.

Enkä ole koskaan sanonutkaan,että aikoisin kasvattaa lapsiani hampulla, ehkä ainoastaan siemenillä jotka eivät sisällä kannabista.
Onhan kanerva ja kamomillakin huumeita jos ne kerran aiheuttavat rentouttavaa oloa.

Itse asiassa päätän ITSE,mitä haluan kokeilla. Kyllähän TV:ssäkin mainostetaan mitä tahansa paskaa tahansa,en silti ole niin aivopesty että lähtisin niitä tuotteita ostelemaan.

En tiedä saiko Niklas itse päättää asiasta ottaako kannabista vai ei,mutta veikkaisin että kyllä.Ja olisi muutenkin voinut kuulemma poltella,ei se hänestä sen kummempaa tehnyt kuin mitä me muutkin.Ja kannabis LISÄÄ RUOKAHALUA JA TURRUTTAA KIPUA. Siksi hän pystyi syömään.Ja ehkä hän halusi vielä kuitenkin elää,ilman kannabista hän olisi kuollut aikaisemmin,mm.myös nälkään osittain.

Lääkkeenä kyllä,ja minulle se on ihan sama haluaako joku rentoutuakseen polttaa vai ei.Ja lisäksi,siitä tosissaan saisi kuitua ja bensiiniä ja monia muita,joilla voisimme ESTÄÄ MAAPALLON TUHOUTUMISEN.
Siinä vasta on se ihmisten ajattelemattomuus,kun eivät tajua että maapallo on tuhoutumassa meidän takiamme,ja raharössit vaan vielä lisäävät vettä myllyyn.

Jos asialle ei tehdä mitään,on aivan sama että voisimme vaikka ampua itsemme, kaikki me kumminkin kuolemme joko helpommalla tai hirveämmällä tavalla.

Hamppua polttava ihminen EI ole narkkari.Hamppu on luonnonkasvi,ja kyllähän ihmiset syövät kasveja ja muutakin,oli siinä jotain omituista tai sitten ei.

Ja mielummin minä autan ihmistä,oli millainen tahansa teki mitä tahansa,koska hänkin on kuitenkin samaa rotua kuin minä itse.

Jos kerrankin LUKISIT ja KUNNIOITTAISIT asioita mitä olen kirjoittanut tänne,muuten tämä on aivan ajanhukkaa minulle ja niin on sinullekkin kun täällä kirjoittelet inttämisiäsi joissa on aivan täysin perättömiä ja naurettavia pointteja. Mene vaikka pyydystämään perhosia tai muuta,mutta lopeta tuo typerä kirjoittaminen jos et opi lukemaan ja kunnioittamaan toisia.