Teemu Mäki pois professorin virasta

Lars VonTrier
Vieras

/ #18 Olipa hyvä vertaus..

07.01.2011 19:47

....Arvoisa Vieras..

Eläinrääkkäys vs. pedofilia.. voi jööses..

On todettu, että Teemu Mäki teki väärin, virallisestikin. Teemu Mäki sai tuomion, ja on sen nyttemmin kärsinyt. Lain silmissä hän on siis sovittanut tekonsa.

Teemu Mäki teki tämän videon paljon ENNEN opetustehtävään ryhtymistä. Tämä myös oli tiedossa valitsijoilla, silti he katsoivat Teemu Mäen sen verran asiokkaaksi taiteilijaksi, että soivat hänelle ko. viran.

Pitää myös ottaa huomioon, että TAIK:ssa opiskelee arvostelukykyisiä aikuisia, ei mitään vaikutuksille alttiita pieniä lapsia.

Minusta - ja uskon että tuhansista muistakin - tuo kohuttu installaatio on tehnyt tehtävänsä hyvin. Siitä huolimatta, että siinä käytettiin hyvin vahvaa shokeeraavaa materiaalia, jopa 6 sekunnin ajan koko 1½ tunnin aikana(!!!), nämä henkilöt jotka vaatoavat tästä eivät ole ymmärtäneet teoksen suurempaa symboliikkaa ja/tai tarkoitusta. Vaan takertuvat juuri siihen, todistaen juuri mitä Teemu Mäki ajattelikin:
Eläimen tappaminen aiheuttaa moninkertaisesti suurempaa kohua ja hammastenkiristysta kuin sitä ympäröinyt ihmistä kohtaan käytetty väkivalta.
Teoksen 90 minuutista siis 84 minuuttia oli IHMISEN VÄKIVALTAISTA HAKKAAMISTA JA MURHAAMISTA JNE.. Ja asiaksi nousee...KISSA???

Miettikäähän ihan tosissanne, kuka se sairas oikein onkaan..?