Kannabis lailliseksi

/ #321 Tympeä Yhdyskunta

08.08.2007 14:34

Terve!

Luin koko tämän keskustelu-puun läpi ja ajattelin rekisteröityä sivulle koska keskustelut ja perustelut ovat tälläkin sivulla aivan päin mäntyä.
Itse olen polttanut kannabista joka ikinen päivä viimeiset 5v ja suurimipia negatiivisia vaikutuksia en ole huomannut, muita psykedeelejäkin on tullut otettua mutta se onkin sitten sivuseikka.
Mitä yritän hahmottaa tässä viestissä on että kaiken laittomuuden ja moraalin keskellä ihmiset ovat unohtaneet ELÄÄ! Minä en ainakaan henk.kohtaisesti näe siinä mitään huonoa jos 75% maailman ihmisistä käyttävät aktiivisesti jotain päihdyttävää ainetta koska heidän elämähän se on.
Useimmat HUUMEET ovat laittomia koska niitten vaikutuksen alaisena ei ole ns. "Yhteiskuntakelpoinen" - Tähän ryhmään ei todellakaan kuulu cannabis.
Kaikilla on oikeus omiin mielipiteisiinsä myös joten vaikka siltä tuntuu, en aio kirjoittaa tänne mitään "helvetin ankeamieliset suomalaiset, faktat kehiin" mutta kehotan ihmisiä jotka ovat päihteitä vastaan käymään www.erowid.org - sivulla ja lukea neutraalista näkökulmasta psykoaktiivisten aineitten vaikutuksista, sieltä löytyy Positiivsta, Neutraalia ja Negatiivista Faktaa.

Suomessa jos tuijotat ihmistä väärin bussissa sinut leimataan jo hulluksi mutta jos synnyt intiaan ja tuijotat kymmenen vuotta seinään sinua ylistetään "Valaistuneeksi" - Tämäkin on suhteellista, ja kylmät faktathan viittaavat siihen suuntaan että 20v jälkeen kaikki on laitonta, esim tv-ohjelmat vaihtuvat propaganda filmeihin ja päihteet katoavat täysin. Onneksi muutan kohta pois tästä ankeasta yhteiskunnasta ja voin oikeasti NAUTTIA elämästäni ilman tietämättömiä ja ankeamielisistä idiooteista..

Sainpahan kerrottua, hyvää loppuelämää teille jotka oikeasti pystytte siitä nauttimaan, päihteillä tai ilman!
<3