Kannabis lailliseksi

Espoo

/ #322

08.08.2007 14:58

Itseasiassa kun jaksoin vähän lähempänä tutkia Johann Wolfgang von Goethe:n kirjoitelmia ymmärsin että hänellä olikin jotain ideaa siinä tekstissä.

"Johann Wolfgang Von Goethe polta jointti oikeesti musta tuntuu et se tekis sulle hyvää rentoutuisit ja näkisit asioita vähän eri valossa saattaisit suoristuu et se kalju pääs tulis ulos sun perseestä?!"
Tämä on todella turha kannanotto, kaikki tekee mitä itse huvittaa ja jos hamppu ei maistu niin turhaa sitä on tyrkyttää, vaikka itsekkin poltan aktiivisesti niin olen sitä mieltä että sellainen asenne että "cannabis parantaa maailman" tai "hamppu lailliseks" on naiiveja ja perustelemattomia väitteitä, itse jatkan polttamista rauhassa mutta tätä adressia en ole allekirjoittamassa.
Vastustan kyllä todella jyrkästi mielipiteitä ilman faktoja joten kannattaa tutkia kannabista ja polttaa sen yhden jointin ja sen jälkeen kirjoittaa tänne pitempiä selostuksia mitä mieltä on.
Itse toimin pääkokkina yhden pääkaupunkiseudun ravintolassa ja hyviä arvosteluja meidän ruoat ovat saanut joten leimatkaapa minutkin perustelematta "yhteiskuntakelvottomaksi" ;D

Vaikka cannabis on mielestäni aika laimea ja hyvänsuopea kasvi niin kyllä se päihde on kuten alkohooli tai sienet, hauskaa niitten kanssa kyllä on mutta kyllä vedestä ja raittiista ilmastakin voi kuolla jos oikein haluaa, ns. "oikeat" valinnat kaikki tekee itse.