Kannabis lailliseksi

Anon ymous
Tampere

/ #323

08.08.2007 20:00

"Näemmä maailmasta(mme) löytyy jopa yksi, jolla on jonkinverran selkärankaa ja vastuuntuntoa"

Oletko valmis vastuullisena ihmisenä pistämään kaikki hampuusit linnaan tai antamaan heille "armokuoleman"?
Usein kuulee radiosta, kun on päidhepolitiikka syynäyksessä, että "annetaan niille vitun nisteille kuolemantuomio, pistetään heidät vuosikymmeniksi poseen"
Te KAPITALISTIT, jonka itse myönsit olevasi, olette tehneet länsimaisesta kulttuurista helvettiä! Myönnän, että olette neroja omalla alueellanne, mutta tämä alue
rajoittuu vain rahavaltaan ja ihmisen alistamiseen. Olette luoneet keinoja, joilla voitte ohjailla (hallita) kansaa, te olette luoneet ne normit ja moraalikysymykset, joita monet sokeasti seuraavat.
Te olette luoneet ihanan pumpuliyhteiskunnan, jossa ihmiset eivät koskaan kyseenalaista omia sanojaan tai tekojaan. Te olette niitä jotka olette saaneet monet toimimaan väärin.

Kun puhutaan kotiinpäinvetämisestä, teillä on taas etulyöntiasema, RAHA! Teitä on miljoona ja teillä on miljardeja, meitä on miljardeja, mutta rahasta ei ole tietoakaan.
Te KAPITALISTIT pyöritätte suuria ihmismassoja vain rahalla, demokratiasta ei ole tietoa. Demokratiakin on tässä maassa vain sana, osa pumpuliyhteiskuntaamme.
Ymmärrän monarkian, kuningas päättää ja hallitsee. Mutta te KAPITALISTIT, te olette saastaa, minä halveksun teitä enemmän kuin mitään muuta. Murhaajat, raiskarit, varkaat ja muut yleistä pahennusta aiheuttavat tekijätkin ovat parempia kuin te.
Heitä ajaa vietit, himot ja tarve, niitä he eivät välttämättä voi hallita, MUTTA TE SAASTAISET KAPITALISTIT, TEITÄ AJAA ETEENPÄIN VAIN RAHA JA AHNEUS!TE annatte MILJOONIEN ihmisten nähdä nälkää, TE laitatte ihmiset kaivoksiin työskentelemään ja vähät välitätte heistä!
Odotan hartaasti päivää, kun teette virheen ja kansa ymmärtää mitä olette aina tehneet. Sillon minä olen valmiina barrikaadeilla toteuttamassa vallankumousta, joka pitäisi jo nyt tehdä, mutta aika ei ole kypsä.

Vastuullisena ja humaanina ihmisenä, haluat pitää luokkayhteiskunnan, etkä sen sijaan halua arvostaa yksilöä?
Onko raha niin tärkeä valtasymboli sinulle, että et osaa omalla päälläsi hallita hyvin ja voimakkaasti, vai eikö sinusta vain ole siihen?
Myönnän minussa on hieman sosialistin vikaa, myönnän myös että arvostan tässä yhteiskunnasta jotain, asioita joiden puolesta voisin tätä järjestelmää myöskin tukea. MUTTA TE KAPITALISTIT, TE olette tuhoamassa näitä
hienoja humaaneja yhteiskuntamme asioita, aarteita joiden vuoksi ihmiset joskus kärsivät.
Uskon, kun Suomi halusi itsenäistyä, päättäjät eivät halunneet siitä tulevan mätä, rikollisuuden kehto ja kapitalistisikojen leikkikenttä. Teidän periaatteenne on selvästi, "jos emme voi jotain hallita, meidän on tuhottava se!"
Te tuhoatte Suomen kansaa, te tuhoatte sen mikä joskus meille jätettiin.

"Siinä olen oikeassa, jotta mitä enemmän ihminen turvaa päihteisiin, sitä syvemmälle hän on hukannut elämänsä. Älkää yrittäkö kiistää."
Selitä sanat "TURVATA PÄIHTEISIIN"?
Miksi sanot näin, etkö halua uskoa, että jotkut ovat onnellisempia kuin sinä? Et halua uskoa, että raha ei välttämättä ole onni kaikille?

Minä nautin luonnossa olemisesta, pidän erityisesti metsien äänistä, pienten eliöiden seuraamisesta, luonnon tapojen tutkimisesta.
Sinä uskot olevasi Jumala, kuten ihminen on aina uskonut. Sinä haluat luoda ja hallita, keinolla millä hyvänsä.
Minä uskon olevani eläin, kuten ihminen on aina uskonut. Minä haluan olla ja nauttia, keinolla millä hyvänsä.

Olemme nähneet, mihin meidän välinen eroavaisuutemme johtaa, sotaan, kiistoihin, ongelmiin, asioiden kriminalisointiin yms. yms. yms.
Mutta, harvoin ne jotka nauttivat, ovat aloittaneet näitä sotia ja kiistoja. Harvoin ne jotka nauttivat, ovat tehneet teidän tavoistanne rikollista ja synnyttäneet uusia ongelmia.
Te KAPITALISTIT olette luoneet näitä ongelmia, "jos emme voi jotain hallita, meidän on tuhottava se!".


"-Tätä asiaa en jaksa selventää, vaan sen saa kukin itse käydä joko lukemassa omista teksteistäni tai psykologian laitoksien/uraauurtavien psykologien artikkeleista/tutkielmista.

Puhut uraauurtavista tutkimuksiasta ja psykologisista laitoksista. Miksi näitä on vain vaikea uskoa, tehän olette suurin sensuurinaiheuttaja maailmassa.
Kun Cannabiksen väitetään aiheuttavan skitsofreniaa, tutkimukset ovat tehneet suuret nimet ja uraauurtavat turkijat. Kun Tuloksia tarkastellaan lähemmin
ei tunnu niissä olevan mitään perää. Esim. Skitsofreniariskin todettiin kohonneen 40% normaaliin ei-käyttäjään verrattuna. Tästä en ole täysin varma, mutta sana kuului,
että yleisesti lääketieteellisen tutkimuksen julkaisemiseen vaaditaan 200% riskinkasvu, miksi tämä 40% julkaistiin?
Toiseksi, miten ihmeessä Cannabis kasvattaa skitsofreniariskiä, kun hampuusien määrä maailmassa on suuressa nousussa, mutta skitsofreniaa ei esiinny suhteellisessa kasvussa käyttäjien kasvuun verrattuna.
Miksi siis luottaa hienoihin uraauurtaviin tutkimuksiin? Cannabiksen kanssa ainakin kaikki positiiviset tutkimukset jäävät vähänlle huomiolle ja negatiivisten tulosten julkaisijoista tehdään kansallissankareita.

"Lyhykäisyydessään: Ihmiselle rasismi on luontaista, sillä ihmisellä ei ole olemassa "rotugeeniä".

Myönnät olevasti rasisti ja se on tekstistäsi päätellen mielestäsi oikein. Olet typerä, etkä osaa ajatella itse kun näin väität.
Annat tekstisi täysin ymmärtää, että tämä ns.rotugeeni oikeuttaa rasismiin. Olet sokea, etkä kyseenalaista mitään. Siitä huolimatta,
että meiltä tämä "rotugeeni" sattuu puuttumaan, ei oikeuta rasismiin eikä syrjintään. Teet mahdollisesti typerän virheen, kun huutelet tuollaisia asioita.
Televisiosta saa kuunnella kuinka rasismi lisääntyy Suomessa, ehkä teitä "rotugeenifanaatikkoja" pitäisi syyttää rasismin kasvusta.
Tehän olette muutenkin aina ensimmäisinä puoltamassa luokittelua. Joten en yhtään koe erilaiseksi, että te lietsotte rasismia kasvuun, oikeuttamalla sitä tutkituilla " rotugeeneillänne"

Puhuit jotain myös ennakkoluuloista: "ennakkoluulojeni (jotka Jokainen ihminen omaa) mukaan paheksun joitain ryhmiä,
arvostelen joitain ryhmiä ja arastan joitain ryhmiä useista tapahtumista johtuvien stereotyyppisten tapausten takia -
tutustuttuani henkilöön lähemmin muuttuvat mielipiteeni ja tunteeni joko pahemmaksi tai paremmaksi tai pysyvät paikallaan.
!!!Tosin "hampuusi" on minulle napanöyhtää vähemmän oli hän sitten ihopigmentiltään minkä värinen hyvänsä.!!!
Kuten tekstistäsi voit lukea, en ihmettele miksi ihmiset kutsuvat sinua Natsiksi.

""Se on suoraan sanottuna TYPERÄÄ."

-Kuten myös oman elämänsä tuhlaaminen."

Olet oikeassa, että oman elämänsä "tuhlaaminen" on TYPERÄÄ, mutta sekin on vain mielipiteestä kiinni, EIKÖS VAIN!?!?
Näet, että me hampuusit tuhlaamme elämäämme polttamalla Cannabista, me emme koe näin.
Silti, palatakseni ihanaan syyttämis ja loukkaamis kierteeseen mainitsen vielä kerran, TE KAPITALISTIT olette tehneet, tästä elämämme "tuhlaamisesta" rikoksen.

"-Eli menet MUIDEN IHMISTEN MUOKKAAMAN AJATUSMALLIN mukaisesti: "Kaikkea kannattaa kokeilla"? Saako tässä kohtaa nauraa?
Etkö omaa lainkaan itsesuojeluvaistoa, omaa vahvaa persoona, jossa sisällytettynä omat, selketä mielikuvasi asioista?
Menet siis maailman mukana? Tappaisitkin varmaan itsesi, jos joku sitä yrittänyt sanoisi, kuinka "vapauttava kokemus" se oli?
SE on suoraan sanottuna typerää."

VÄITÄTKÖ SINÄ, OI SUURI KAPITALISTI JOHTAJAMME, ETTÄ TE ETTE LUO IHMISILLE OMIA AJATUSMALLEJA?
"KYLLÄ, KAIKKEA KANNATTAA KOKEILLA, JOS HALUAA ITSE LUODA OMAN AJATUSMALLINSA."
Sanoisin, että itsesuojeluvaisto minulla kehottaa potkimaan kapitalisteja munille ja polttaa kaikki heidän rahansa. Tietäisitte mitä elämä oikeasti on,
ihanat pilvilinnanne murtuisivat suuren todellisuuden jyrätessä päällenne.
OMA VAHVA PERSOONANI, kehottaa minua ottamaan asioista oman kokemuksen ja oppimaan asiat niin kuin ne on tarkoitettu opittaviksi.
Tietysti oma VAHVA PERSOONANI myös muokkautuu sen mukaan, mitkä asiat ovat MINULLE mieluisia ja oikeita.
Olen sisällyttänyt elämääni selkeät mielikuvat, jotka itse olen todennut. Itse ole tarkkaillut, mikä minusta tulee ja mihin olen menossa. Itse ole tarkkaillut,
kuinka minä käyttäydyn ja miten vaikutan muihin. Kyllä, menin maailman mukana, enkä jäänyt TEIDÄN pilvilinnoihin elämään siivellä.

VITSI: MITEN IHMINEN VOI KERTOA KUOLEMAN VAPAUTTAVASTA KOKEMUKSESTA!

Ota veitsi, työnnä se kätesi läpi ja tarkkaile kipua mikä siitä syntyy. Jätä veitsi käteesi kahden viikon ajaksi. Joka päivä, viisi kertaa päivässä,
liikuta veistä kädessäsi, jotta se tuottaisi kipua mahdollisimman paljon. Kahden viikon kuluttua, heiluta veistä viimeisen kerran kädessäsi, koita tuottaa kipua mahdollisimman paljon.
Nauti jotain kipua lievittävää/poistavaa viimeisen kiputilanteen aikana. Kun kipu katoaa, mieti olisiko sinun olosi ollut helpompi ilman päivittäistä tuskaa näiden kahden viikon aikana.
Tuskin teet näin, koska järkesikin jo sanoo, että kipu ei ole hyvästä. Joko nyt ymmärrät miksi tämä Syöpäpotilas helpotti oloaan Cannabiksella?
Jos et, niin en tiedä mitä ajatella sinusta. Ehkä se tekee sinusta masokistin.

Miksi ihmeessä auttaisit NARKKARIA, vaikka hän olisikin ystävä, sukulainen tai tuttava. Sinullehan hampuusit ovat napanöyhtääkin vähemmän, riippumatta siitä ketä ovat.

Pahoittelen Johann, kun loukkaan sinua syvästi. Pahoittelen, että tuomitsen sinun tapasi hallita ja tuoda "oikeutta" maailmaan. Mutta kerroppas minulle, miten minusta voi tulla "yhteiskuntakelpoinen",
kun minulle ei oile sinun yhteiskunnassasi sijaa?

Ja tietysti pahoittelen kirjoitusvirheitäni. Peace!