Kannabiksen laillistamiseksi

Vieras

/ #8 Kysymys Tiina Viillokselle

03.10.2012 22:20

Miks se on sulle niin tärkeä asia että teit siitä lakialoitteen? Voisitko suositella "pössyttelyä" alkoholin nauttimisen sijasta? Antaisitko esim oman lapsesi mieluumin polttaa kuin juoda? Ootko ottanu selvää miten kanabiksen jatkuva käyttö vaikuttaa aivoihin ja elimistöön? Tottakai alkoholi, tupakka ym muutkin vaikuttaa, jopa kahvi, jotka on kaikki laillisia nautintoaineita, mutta siinä se onkin, ne on laillisia ja kannabis ei. Oletko ottanut selvää miksi kannabis on todettu niin paljon pahemmaksi huumausaineeksi, laittomaksi, kuin em muut aineet? Ja jos olet niin kertoisitko minullekkin. Voisit hieman täydentää tuota selvitystäsi aloitteeseen. Ja jos olet pelkästään kannabiksen lääkekäyttöön laillistamisen puolella niin ehkä senkin pitäisi näkyä jo otsakkeessa, on vähän epäselvää haetko vain sitä vai kaikille vapautta sauhutella sillon ku siltä tuntuu ja vanne vähän päätä puristaa. Ovat nimittäin kaksi aivan eri asiaa. Kiitos jo aiemmasta vastauksesta, vaikka jäikin vastauksesi hieman vajaaksi.