KOULUPUKU

Maarianhamina

/ #20

10.08.2007 11:29

Minun mielestäni koulupuvut olisivat aivan mahtava idea, aivan niinkuin Tylypahkassakin... Onko kukaan ajtellut sitä? Se olisi kyllä tosi hauskaa. Tytöt käytäisi hameita, kauluspaitoja ja villapaitoja ja pitkiä housuja, kauluspaitoja ja villapaitoja. Siinä olisi sekin hyvä puoli, että ei todellakaan tarvitsisi miettiä aamulla, että minkähän paidan laitan.. ''Tuota ovat kaikki haukkuneet, ei sitä.. Ja tuo on liian paksu..'' Joten, jos olisi koulupuvut niin aamulla vain laittaisi ne mitkä pitää niin ei tarvitsisi miettiä tuntitolkulla vaatteitansa.
Toki kai saisi meikata jos haluaa mutta ei mitään älyttömiä meikkejä, kuten Kiss:illä yms.. Ja hiukset, no, omathan ne on. Olkoot vaikka vihreät. Japanissakin monet, monet koululaist on värjännyt hiuksia. Yhdessä kuvassa jossa oli kaksi tyttöä ja poika, pojalla oli kirkuvanpunainen tukka ja tytöillä vaalea ja vaaleanpunainen. Joten, koulupuvut käyttöön, ja allekirjoitan.