Kannabis lailliseksi

/ #2713 Re: No huhhuh

11.01.2011 00:14

#2697: Moby - No huhhuh

pakota pakota allekirjoittamaan mitään adressia ja uskon, että ne jotka tämän adressin haluaisivat allekirjoittaa niin tietävät oman mielipiteensä eivätkä tule sitä muuttamaan vaikka kuinka paljon täällä jauhaisitte omaa näkökantaanpakota allekirjoittamaan mitään adressia ja uskon, että ne jotka tämän adressin haluaisivat allekirjoittaa niin tietävät oman mielipiteensä eivätkä tule sitä muuttamaan vaikka kuinka paljon täällä jauhaisitte omaa näkökantaanne. Itse en ole sen puolella, ettäne. Itse en ole sen puolella, ettätietävät oman mielipiteensä eivätkä tule sitä muuttamaan vaikka kuinka paljon täällä jauhaisitte omaa näkökantaanne. Itse en ole sen puolella, ettäan mitään adressia ja uskon, että ne jotka tämän adressin haluaisivat allekirjoittaa niin tietävät oman mielipiteensä eivätkä tule sitä muuttamaan vaikka kuinka paljon täällä jauhaisitte omaa näkökantaanne. Itse en ole sen puolella, että