Ensiapuopetus osaksi peruskoulun opetusohjelmaa

Adressin 1. nimi

/ #5 otsakkeen avaaminen ja pidempi selitys kolmella kielellä

15.11.2012 18:18

Ensiaputaidot ovat mielestäni kansalaisvelvollisuus. Mitä nuorempana oppii hyödyllisiä ensiaputaitoja, sitä paremmat mahdollisuudet potilaalla on selvitä mahdollisista vammoista. Aina ei riitä hätäkeskuksen opastus vaan panikoituessaan ihminen tekee virheitä. Nuorena opitut ja harjoitellut taidot auttavat jatkossa toimimaan onnettomuustilanteissa rauhallisesti. Tässä lyhyt selostus tämän adressin perustamisen takia.

Första hjälpen färdigheter är enligt min mening en medborgerlig plikt. Den yngre lär användbara färdigheter i första hjälpen, har större chans att patienten att klara eventuella skador. Det är inte alltid tillräckligt för att trafikledare vägledning men panikoituessaan man gör misstag. Som ung lärde och praktiserade färdigheter kommer att hjälpa i framtiden att arbeta i olycka fredligt. Här är en kort beskrivning av denna framställning genom.

First aid skills are in my view a civic duty. The younger learn useful skills in first aid, the better chance the patient has to cope with any injuries. It is not always enough to dispatchers guidance but panikoituessaan man makes mistakes. As a young learned and practiced skills will help in the future to work in accident peacefully. Here's a brief description of this petition by virtue.