Adressi Iita-koiran pelastamiseksi

/ #65 Re: Re: Voi päivää

17.11.2012 23:02

#26: Juuri näin - Re: Voi päivää

EI Virkavalta puutu,Koska asiassa ei ole tapahtunut rikosta. Kohta 1: Koirasta ei ole tehty minkäänlaista sopimusta(uusi koti kertoo,että koira annettu,Kennel Turva Turrin sanoo "sijoitin"(Mikäli olisi sijoittanut,olisi takaisinotto-oikeus kun nämä epämääräiset elinolosuhteet selvinneet,tosin uskotaan,että liioteltu värikkääksi) Nyt takaisin otto oikeutta EI OLE ,Koska

2: Koiran alkuperäiset rekkarit ovat uudella omistajalla,Joten täten ON KOIRAN UUSI OMISTAJA.

SKL:n laki koiran omistajuudesta.Omistajatodistus josta TURVA TURRIT jauhavat,Tiedämme,ettei nillä juurikaan ole juridista merkitystä.Eli uusi koti voi milloin vain rekkareilla siirtää KoiraNet. Järjestelmästä Entisen omistajan "pois",Näin ollen JULKISESTIKIN tämä IITA ei ole enää TURVA TURRIEN koira.

Se on se laki...

Harkitse mitä teet J.Lukkarinen

Rotumme maine on menossa ihmisuhde-ongelmien takia,joissa monessa olet sinä.Useissa mikä ei edes liity tähän koiraan.

Tarkennatko ihmisille ketkä sokeana tätä allekirjoittavat,että  KELLÄ NE REKKARIT ON? Kertoisitko itse.

Kertoisitko miksi teillä ei ollut mahdollisutta ottaa IITAA kotiinne(Koiraa kaupattu 2011 alk.eteenpäin 3.omistajalta,eli monta on kotia ollut) Kertoisitko?

Kertoisitko onko IITA OLLUT IKINÄ OMA LEMMIKKINNE/PERHEENJÄSEN?

(IITA= Tulenheimon Farida,astutuspalkkiopentu)

Kirjoitatte usein " voi voi Iiitaa ikävä" : Monta kuukautta elämässänne olette olleet koiran lähellä?

Kerro sokeille allekirjoittajille nämä,Sen jälkeen jokainen pohtikoon itse.

Tietenkin typerimmät hyökkäävät heti vastaan,Fiksummat ottavat selvää.