Victoria Milan sivusto pois Suomesta!

sinkkumies

/ #33

29.11.2012 04:20

Kävin katsomassa ko.sivuja.. Rekisteröidyin sinne, mutta onneksi en ladannut mitään kuvia tms.. Huomasin lyhyen ajan päästä, että tuo on aikamoinen rahaloukku... Mitä näin Googlella etsimällä löysin niin naisille ilmeisesti palvelu on täysin ilmainen.. Mutta kun itse olen mies ja rekisteröidyin miehenä niin lähes kaikki olisi maksanut siellä sivulla. Jotenkin kumminkaan minun mielestäni tuo on jonkinlaista syrjintää kun tasa-arvoista ei ole.

Tuli kumminkin selailtua hakua tuolla VM-sivulla. Huomasin sellaisin pikkuasian, että vaikka kuvia oli sutattu naamasta niin muutaman ihmisen niistä kuvista tunnistin ... ja mikä siinä on/oli kaikenlisäksi hassuinta: voi(n) ottaa toisella sivustolla ilmaiseksi heihin yhteyttä. Toki oli myös pari sellaista naista VM-sivulla, jotka ovat minuun ottaneet yhteyttä muilla sivuilla. (Seuraa siis itse ainakin löydän ihan ilmaiseksikin.)

Olin tuolla VM-sivulla rekisteröitynä alle tunnin ja sitten poistin profiilin. Otin ilmaisen poiston, joka poistaa profiilin. JOS sinne esim.kuvia lataa niin profiilin+kuvien poisto maksaa 30€..

En suosittele kenenkään rekisteröitymään tuolle VM-sivulle...