Puolustamme lääkärien oikeutta toimia omantunnon mukaan.

abortti.blogspot.com
Vieras

/ #4 KADUN ABORTTIANI

21.01.2011 19:02

(Vammais)aborttini oli virhe. Tein sen lääkärien suosituksesta. Lääkärit olivat ensin antaneet minulle lääkkeitä, joista sanoivat, että et voi tulla raskaaksi, koska kuukatisesi ovat olleet niin kauan poissa. Kun sitten tulinkin raskaaksi, niin lääkäreillä oli kova kiire painostaa minua aborttiin, sillä olisin voinut saada suurella todennäköisyydellä vammaisen lapsen, jolla olisi ollut talidomin kaltaisia epämuodostumia. Aborttipartnerini sekosi tilanteesta täysin eikä minulla ollut hänestä mitään tukea. En silloin oikein ymmärtänyt abortin todellista luonnetta - nyt ajattelen, että lapsen alku todellakin tapetaan. Raamatunkin mukaan lapsi syntyy hedelmöityksestä. Ja heti kun olin tullut raskaaksi tunsin sen kehossani, siis jo ennen kuin kokeet olisivat näyttäneet mitään.

Abortti pilasi ihmissuhteeni ja koko elämäni. Lapsen pitäminen olisi saanut elämäni oikeille raiteilleen. Tämä kaikki tapahtui Ruotsi-Suomen välillä ja abortti tehtiin Ruotsissa 29.12.1971. Voin siitä yhä huonosti ja olen ottanut yhteyttä sairaalaan vielä vuosikymmenien jälkeen, koska halusin tietää mikä ihminen (lääkäri) tuon abortin minulle oikein suoritti. Ja vastaus kyllä tuli.

Tammikuussa 2009 aloitin blogini nimeltä: "Kadun aborttiani". Tätä sanomaani huutelen kyllähullun tavoin ja toivon, että huutoni tavoittaa mahdollisimman monen ja toivottavasti joku jättää huutoni vaikuttamana aborttinsa tekemättä.

On suorastaan järkyttävää, jos lääkäri ei voi kieltäytyä suorittamasta aborttia.

Tulkaa blogiini abortti.blogspot.com kirjoittamaan mietteitänne aiheesta abortti - ja lääkäreiden kohdallanne myös sen suorittamisesta.