Harvaluodon kyläkoulu on säilytettävä lähikouluna

Harvaluodon Maija
Vieras

/ #18

21.01.2011 21:12

Miksei meille anneta mahdollisuutta? Haluamme lapsillemme parasta ja siksi OLEMME HARVALUOTOLAISIA, kylläkin hyvin tuoreita. Kaarinan kaupungille terveisiksi ISO IHMETYS, näinkö kohdellaan saarelle juuri muuttaneita, uusia perheellisiä asukkaita? Tämänkö lupaatte? Peruspalveluko? AINUT SELLAINEN TÄLLÄ SAARELLA ON TÄMÄ KOULU!!! Todella suuren pettymyksen, surun, murheen, kiukun ja harmin meille annoitte. Ja mahdollisesti paikkakunnan vaihdon hyvin pian ainakin meille. Harvaluodon pieni ja idyllinen koulu oli meille ja varmasti olisi ollut monelle muullekin lapsiperheelle SUURIN syy muuttaa tälle ihanalle saarelle. Missä ovat nykyihmisten arvot? Eikö kukaan enää uskalla tuoda julki omaa YKSITYISTÄ mielipidettään? Näinkö meidän nykyajan päättäjät toimivat? Kysymyksiä, paljon kysymyksiä, mutta ei vastauksia. Olemme valmiita osallistumaan talkoohengessä koulun peruskorjauksiin ja ihan kaikkeen muuhunkin lapsiimme liittyvään koulun puolesta. Yhteishenki on LOISTAVA. Miksi ei, KAARINA, miksi?