Pro Kirkkoharju

Vieras

/ #300 Tiedoksi

23.01.2011 16:52

Avoin kirjoitus päättäjille: Nyt kannattaisi ottaa suojeluliikkeen kirjoittelusta vaari! Meitä on täällä valtava, lähes monen prosentin melko yksimielinen kannattajajoukko! Asioita pitää hoitaa;neuvotella, esitellä, kaavoittaa vaihtomaita ja kertoa totuus! Tällä palstalla on jopa vihjaistu kantelusta eduskunnan oikeusasiamiehelle! Mitä se aiheuttaisi kunnan prändille!? Ellei ala tapahtua, kutsumme Aamulehden toimittajia paikalle! "Laki ei velvoita rakentamaan!" kirjoittaa lehti ja jatkaa: "Asioista voidaan neuvotella!". "Tilanne on niin tulehtunut, että Martti Ahtisaari ja järjestönsä CSI kutsutaan paikalle kunhan rahoitus saadaan järjestettyä!". Karpo ei kerkee mutta Michael Moore saattaa hyvinkin olla kiinnostunut tekemään dokumentin! Selvittää salaillut asiat ja välinpitämättömyys! Vääntää veistä haavoissa! Levitetään ympäri maailman! Siinä teille päättäjille miettimistä! Senkin sammakot! Mielelläni en tällaisia kirjoittele, mutta jonkun pitää uhrautua, koska suurin osa tänne kirjoittajista on urpoja jotka vain kiukuttelevat tietokoneensa ääressä ja odottavat palveluja sen takia kun vaivautuvat kirjoittamaan jotain.