Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Gavriblock

/ #3551 PA:N VIRKAILIJA Najeh Breikat,

09.01.2013 23:38

PA:N VIRKAILIJA Najeh Breikat, joka valvoo Al-Aksan moskeijan dokumentteja, väittää Palestine lehdelle, jolla on yhteyksiä Hamasin terrorijärjestön kanssa, antamassaan haastattelussa 04.01.13, että Israel pyrkii juutalaistamaan Temppelivuoren rakentamalla sinne juutalaisen Temppelin. ”Väärän Temppelin rakentaminen Temppelivuorelle on lähempänä kuin koskaan”, hän sanoo lehden artikkelissa. Hän on täysin oikeassa siinä, että Temppelin rakentaminen on lähempänä kuin koskaan, mutta täysin väärässä siinä, että se olisi väärä Temppeli, kuten myös siinä, että Temppelivuori tarvitsee juutalaistamista, koska se on juutalainen ilman mitään lisätoimia. Muslimien rakennelmat eivät kuulu sinne.

BREIKAT väittää haastattelun yhteydessä, että analysoitaessa Jerusalemin kehittämis-suunnitelmia ilmenee, että niiden tarkoituksena on juutalaistaa Al-Alsan moskeija ja sen jälkeen suunnitelman kehysten mukaan rakentaa sen raunioille juutalaisten kolmas Temppeli. Toiseksi hän väittää, että suunnitelmaan kuuluu arabiasukkaitten vähentäminen kaupungissa.

Voidakseen vähentää ”tämän vaaran” vaikutusta Breikat kehottaa muslimeja lisäämään käyntejä Al-aksa moskeijassa ja lisäämään opetuksellisia ohjelmia siitä sen lisäksi, että tulee lisätä PR-toimintaa, joissa selvitetään moskeijan ja Jerusalemin muiden islamille pyhien paikkojen merkitystä muslimeille ja pääkaupungille.

Muutama päivä sitten Jordaniassa väitettiin Israelin suunnittelevan kolmannen Temppelinsä rakentamista Temppelivuorelle.

PA:N johtajat ovat toistuvasti väittäneet Israelin juutalaistavan Jerusalemia ja tämän vuoksi rakentamaan asuintaloja ja palvontarakennuksia juutalaisille Jerusalemin itäosiin.

Temppelivuorelle johtavan aiemman jalankulkurampin perustusten vahingoittuessa maan-järistyksessä, se purettiin ihmisille vaarallisena, ja sen tilalle pystytettiin tilapäiseksi tarkoitettu puinen ramppi. Uusi pysyvä ramppi suunniteltiin ja hyväksyttiin kaupungin rakennusviran-omaisten toimesta, mutta kun sen perustusten rakentamisen yhteydessä aloitettiin lain vaatimat ”pelastuskaivaukset”, PA:n johtajat ja saarnaajat aloittivat valtavan vastustus-operaation väittäen kaivausten vahingoittavan Al –Aksa moskeijan perustuksia, vaikka kaivauksia tehtiin kymmenien metrien päässä moskeijasta ja muurista. He jopa väittivät, että Israel käytti kemikaaleja moskeijan perustusten heikentämiseksi, kuten artikkelissa todetaan.

GAZASSA toimiva ”Kansan Vastarintakomiteat” niminen terrorijärjestö julkisti varoituksen, että ”Al-Aksa moskeijan vahingoittaminen avaa ”helvetin portit” sionistista vihollista vastaan”.

Israel vapautti Jerusalemin itäosat kuten myös Juudean ja Samarian Jordanian miehityksestä 1967 puolustussodan yhteydessä. Lähinnä Moshe Dayanin painostuksesta Temppelivuoren päivärutiinin hoito annettiin Jordanian valvoman wagfin, muslimisäätiön, vastuulle, mutta vuoren hallinta kuuluu Israelille. Varsin pian PA asetti vuorelle omat valvojansa pyrkien poistamaan Jordanian valvonnan kokonaan. Israelin poliisi rakensi poliisiaseman Temppeli-vuoren lähelle siten, että poliiseilla on mahdollisuus nopeasti puuttua järjestyshäiriöihin, joita vuorella ja sen läheisyydessä usein tapahtuu muslimisaarnaajien kiihotusten vuoksi.

Jerusalemin poliisi on ottanut täysin käsittämättömän asenteen siinä, ettei se puutu ollenkaan wagfin suorittamiin antiikki- ja temppelien ajasta kertovien esineitten tuhoamiseen suorittaessaan laittomia rakennus- ja kunnostustöitä vuorella huomioimatta, että muslimien tarkoituksena on hävittää kaikki juutalaisuudesta muistuttavat löydöt Temppelivuorelta. http://www.israelnationalnews.com/News/News.aspx/164007#.UO0CNWJHT-k

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…