Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #3555 Ilmestyskirja: Kolmas temppeli, joka häpäisee Messiaan uhrin, tuhotaan

10.01.2013 08:46

Ilm 11:

1 ¶ Ja minulle annettiin sauvan kaltainen ruoko ja sanottiin: "Nouse ja mittaa Jumalan temppeli ja alttari ja ne, jotka siinä kumartaen rukoilevat.
2 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta.

Kyseessä on kolmas temppeli, jonka juutalaiset ovat rakentaneet ja ajankohta on lopun aika; lähellä aikaa kun Jumala sallii tämän epäjumalanpalveluksen tuhoutua, sillä Messiaan uhrin rinnalle ei voi tuoda eläinuhreja.

Huomaatko, että jae kaksi puhuu temppelin ulkopuolella olevasta esikartanosta, joka on annettu pakanoille, jotka tallaavat pyhää kaupunkia 42 kuukautta! Sama asia kuin Luuk 21:24 ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.

Ilm 11 kertoo myös sen että kymmenes osa kaupunkia tuhoutuu suuressa maanjäristyksessä, jonka jälkeen Jumalan temppeli taivaassa aukeni, ja hänen liittonsa arkki näkyi hänen temppelissään, ja tuli salamoita ja ääniä ja ukkosenjylinää ja maanjäristystä ja suuria rakeita.

Minä uskon, että tuohon kymmenenteen osaan kuului kolmannen temppelin tuhoutuminen, sillä eläinuhrit ovat epäjumalanpalvelusta, koska Messiaan uhri on ainoa voimassa oleva uhri.

Samoin Jumalan taivaassa oikea Jumalan temppeli aukeni merkiksi oikeasta temppelistä väärän temppelin kukistuessa. Vaikka Ilm 11:1 sanoo kolmatta temppeliä Jumalan temppeliksi, niin on se sitä vain epäuskoisten ihmisten silmissä, mutta ei Jumalan!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…