Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

älkää eläkö purkissa hyvät ihmiset

/ #65 HALOO ihmiset

15.01.2013 15:00

Senkin purkissa eläneet. On vanhanaikaista ja erittäin naiivia ajatella, että asioiden kuuluisi aina olla niin kuin ne ovat ennen olleet, ja vieläpä että asiat olivat ennen paremmin. On mun väärin uskoa (ymmärrän, että mielipideasia) että ihmisen homoseksuaalinen käytös olisi jotenkin "epänormaalia" - myös eläinlajeissa on nyt ja kautta aikojen havaittu samanlaista käyttäytymistä. Googlettakaa vaikka "gay penguings."
Mitä tuleva sukupolvemme ottaa meistä mallia, ja millaista esimerkkiä näytämme heille kieltämällä jonkin tietynlaisen piirteen ihmisiltä toteamalla sen olevan "väärin"? HALOO.
Jokin aiempi kommentti tässä kommenttiketjussa esitti näkemyksen, että homous olisi "mielisairasta" tms. Heitänpä tässä ajatuksen ilmaan, että jospa kyse onkin vain ihmisten ahdasmielisyydestä ja pelosta vierasta asiaa kohtaan? Hyväksykää erilaisuus, niin kaikki voivat elää sovussa keskenään eikä tällaisia urpoja adresseja tarvitsisi katsella. Peace :-)