Thyroid ja Armour Thyroid KELA-korvattaviksi

pelastunut

/ #17 Armour Thyroid pelasti elämäni

18.01.2013 13:33

Hienoa, että löysin tämän Armour Thyroid adressin ja etenkin lääkärin, joka tunsi sen ja suostui jopa kirjoittamaan erikoisluvan ja reseptin sitä varten. Minulta poistettiin toinen kilpirauhanen v.2001 ja jouduin siitä johtuen Thyroxin lääkitykselle. Lääkityksestä ei kuitenkaan ollut paljoa apua ja voinkin todeta, että 10 vuotta meni elämästäni hukkaan Thyroxinin takia. Menetin elämäniloni täysin ja olisin halunnut kuolla. Aloin tutkia nettiä ja löysin artikkeleita Armour Thyroidista ja ajattelin, että olisi mukava kokeilla toisenlaista lääkitystä. Lääkäreitä, jotka "vaihtoehtoista" kilpirauhaslääkitystä suosivat, on todella harvassa. Olen nyt kohta vuoden syönyt Armour Thyroidia, kun löysin lopulta lääkärin, joka siitä jotain ymmärsi ja sain erikoisluvan hankkiakseni sitä. Olisin toiselta lääkäriltä saanut vaan masennuslääkkeitä, mutta en suostunut niitä syömään. Armour Thyroid pelasti elämäni! Olen saanut elämäniloni takaisin. T3 tasoni oli niin alakantissa, ettei lääkärin mukaan ollut ihmekään, että olin masentunut. Pari kuukautta syötyäni Armour Thyroidia T3 tasoni oli noussut normaalitasolle ja olokin oli jo mielettömän paljon parempi. Ihmettelen vaan miksi suurin osa lääkäreistä ei ymmärrä kilpirauhasvaivoista yhtään mitään, eikä Suomessa osata edes tutkia kilpirauhasarvoja, vaan ne pitää lähettää USA:han tutkittavaksi!!! Esimerkiksi T3- tasoa ei testata, ellei sitä erikseen pyydä (eikä varamaan aina silloinkaan). Toivonkin hartaasti, että Kela ottaisi nämä korvattaviin lääkkeisiin, sillä onhan parempi, että kilpirauhasvaivoja lääkitään kilpirauhaslääkkeillä ennemmin kuin masennuslääkkeillä. Suomessa määrätään muutenkin aivan liian herkästi masennuslääkkeitä. Toivon, että lääkintähallinto lopultakin ymmärää tämän asian!!