Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Vieras

/ #3581 Israel Youth Conference 2013 Espoo

19.01.2013 08:16

Israel Youth Conference 2013

Eliel ja Andrey puhuvat Espoossa järjestettävässä nuorisokonferenssissa.

Israel Youth Conference 2013:n teemana on juutalaisten ja eurooppalaisten yhteys. Lue lisää ja katso upea video!

Israel Youth Conference eli Israel nuorisokonferenssi järjestetään 8.-10.2.2013 Espoon helluntaiseurakunnassa. Fida Internationalin ja Espoon helluntaiseurakunnan järjestämään konferenssiin saapuu puhumaan kaksi israelilaista pastoria. Andrey ja Eliel toimivat kummatkin nuorisopastoreina – Andrey Haifan lähellä sijaitsevassa messiaanisessa seurakunnassa ja Eliel Haifassa Karmel-vuorella toimivassa messiaanisessa seurakunnassa.

Pastorit vetävät yhdessä Hand in hand -toimintaa, jonka tarkoituksena on auttaa juutalaisia ja saksalaisia nuoria kohtaamaan yhdessä historian pimeys, anteeksiantamus ja paremman tulevaisuuden toivo. Toiminta sisältää messiaanisille juutalaisnuorille järjestettyjä matkoja Saksaan, jossa he asuvat saksalaisperheissä ja viettävät aikaa uskovien saksalaisten nuorten kanssa. Nuoret muun muassa rukoilevat ja tutkivat Raamattua yhdessä. Matkoihin kuuluu vierailu Auschwitzin keskitysleirissä, jonne nuoret kävelevät pareittain (juutalainen ja saksalainen) käsi kädessä. He kietovat Israelin ja Saksan liput yhteen ja kantavat niitä kävellessään.

Samaa sovintoa ja anteeksiantamusta, jonka monet nuoret ovat Hand in hand -toiminnan kautta saaneet kokea, tarvitaan Suomessakin. Eliel ja Andrey haluavat jakaa samaa yhteyden näkyä suomalaisten nuorten sydämiin. He haluavat myös pitää esillä asiaa holokaustista, jotta nuo tapahtumat eivät koskaan unohtuisi.

Konferenssiohjelma sisältää raamattutunteja, ylistystä, rukousta ja yhdessäoloa. Musiikissa on mukana muun muassa Andreas Forsberg ja Dora Lukacs. Fidalle on lähetysjärjestönä suuri etuoikeus olla järjestämässä nuorten Israel-tapahtumaa. Nyt on Israelin aika! Kiitos, kun muistat nuorisokonferenssia rukouksin.

TV7:n kautta voit seurata suoraa lähetystä konferenssista.

Katso lisää infoa täältä: www.enterisrael.fi

Katso myös konferenssivideo!

Juutalaistyön koordinaattori
juutalaistyonkoordinaattori (a) fida.info

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…