Helsingin joukkoliikenteen heikentäminen

toinen eläkeläinen etu-Töölöstä

/ #177 Re: Raitiovaunu 8 pysäkkejä ei saa poistaa!

14.02.2013 10:30

#171: Raili 80 v. - Raitiovaunu 8 pysäkkejä ei saa poistaa!

Näissä keskusteluissa on kokonaan unohdettu meidät "ikäihmiset", jotka käytämme esim. juuri tätä raitiovaunu 8:n Caloniuksenkadun pysäkkiä. Me emme tarvitse pyörätietä/pyöräteitä, emme autoillemme yöparkkiparkkipaikkaa, mutta se mitä tarvitsemme on juuri tuo Caloniuksenkadun pysäkki. Nyt kun meiltä vietiin bussi 24 on Hesperiankadun kulmasta aikamoinen matka rollaattorilla tai kävelykepeillä kävellä Arkadiankadun kulmalle asti.  Kuitenkin meidän olisi jollain tavalla päästävä esim. Marian sairaalaan, jonka edessä on pysäkki, tai Ruoholahteen, jossa on metron päätepysäkki tällä hetkellä!

Monenko minuutin säästö saavutetaan siirtämällä pysäkki Arkadiankadun kulmalle ja ketä se käytännössä hyödyttää, enemmän haittavaikutuksia alueen asukkaille, mutta nythän ei ilmeisesti olekaan kysymys paikallisista ihmisistä vaan tuota Mechelininkatua läpiajavien pyöräilijöidien ja autoilijoiden edusta ja !!!