Kiitämme Sotaveteraaneja!

On suurelta osin sotaveteraaniemme taistelun ansiota, että Suomi saa vuonna 2017 viettää satavuotisjuhlaansa. Maamme suurin veteraanijärjestö Suomen Sotaveteraaniliitto kerää nyt adressia, jonka kautta jokaisella suomalaisella on mahdollisuus esittää kiitoksensa sotaveteraaneille. Tämä adressi on suomalaisten kollektiivinen kiitos maamme puolustamiseen osallistuneelle sukupolvelle!

Adressi luovutetaan sitä vastaanottamaan valitulle sotaveteraanille Sotaveteraaniliiton liittopäivillä kesäkuussa 2016 Joensuussa, ja sen luovutus uutisoidaan ainakin sosiaalisissa medioissa. Kannathan Sinäkin kortesi kekoon, jotta saamme koottua mahdollisimman paljon nimiä!

Suomen Sotaveteraaniliitto    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Suomen Sotaveteraaniliitto voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko yritystukia vähentää?