KISS Suomeen!

Yksinkertaista: Me KISS-fanit haluamme, että kyseinen rockbändi tulee Suomeen! eihän tälläistä usein tapahdu, vai tapahtuuko? Ja olisihan se hienoa että arvon herrat pääsisivät uudelleen vierailemaan ja keikkailemaan Suomeen! Eihän tämä ole tämän paremmin perusteltavissa, joten, kaikki todelliset fanit allekirjoittakaa tämä adressi! Ja muutkin joita vain vähäsen edes kiinnostaa, niin allekirjoittakaa ihmeessä! :] Niin tulee sitten kaikille hyvä mieli! :D Noniin, en osaa enää paremmin selittää ja perustella, kun asia on päivän selvä. Joten olkaa nyt vaan kerrankin elämässänne kilttejä ja muiden mieliksi ja allekirjoittakaa!

Kiiiiiiitoooss!

Juulia Rautavuori    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Juulia Rautavuori voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö kannabis laillistaa?