Koronaviruksen aikainen kansalaispalkka

Vetoomus väliaikaisesta kansalaispalkasta. Nyt koronaviruksen ajan olisi välttämätöntä nopealla aikataululla asettaa voimaan koko kansaa koskeva kansalaispalkka.
Koronatilanteen vuoksi, jättimäinen määrä työssäkäyviä joutuu lomautetuiksi, Kela ja työttömyyskassat eivät kerkeä kaikkia hakemuksia käsitteleen kohtuullisessa ajassa, ihmisillä on suuri hätä. Myös yritykset ja yrittäjät ovat pulassa, tukiviidakko on epäselvä ja liian byrokraattinen. Vetoammekin päättäjiin, että kansalaispalkka laitetaan viipymättä voimaan. Tällä toimenpiteellä turvaamme kansalaisten ruuan ja lääkkeiden saannin.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Arttu Käpylä voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Kannatatko kuolemantuomiota?