Kurun ambulanssin puolesta

Uuden ensihoitojärjestelmämallin mukaan Kuru jäisi ilman ambulanssia. Miten akuuttia hoitoa tarvitseva potilas selviää, jos avun tulo kestää lähes 1,5 tuntia? Allekirjoita. Voit pelastaa ihmishengen. Pieni teko sinulta, Suuri teko koko kylälle!

Aamulehti 6.9.2012

"Ylöjärven Kuru uhkaa jäädä tyhjiöksi Pirkanmaan sairaanhoitopiirin ensihoitoyksiköiden sijoituksissa.

Kaupungin lausunnolla ollut ehdotus palvelutasopäätökseksi lähti vielä siitä, että ambulanssit sijoitettaisiin Ylöjärvellä kaupungin pääterveysasemalle ja Kurun taajamaan.

Nyt Pirkanmaan sairaanhoitopiirin hallitus on esittämässä liittovaltuustolle, että Tampereen aluepelastuslaitoksen kanssa tehtäisiin yhteistoimintasopimus, joka tarkoittaisi kahden ensihoitoyksikön sijoittamista uudelle Teivon aluepaloasemalle. Niistäkin autoista toinen operoisi pääasiassa Länsi-Tampereen alueella."

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Matti Ylitalo voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Pitäisikö perintövero poistaa?