Kuuluuko Suomi neitsyt Marialle, Luciferille vai Jumalalle?

Kuuluuko Suomi neitsyt Marialle, Luciferille vai Jumalalle?

Suomen katolinen kirkko on ilmoittanut vihkivänsä 8.12.2012 Suomen neitsyt Marialle.  Tämän vastapainoksi Turun Hengentieteen seura on päättänyt vihkiä samana päivänä klo 18 Suomen Paholaiselle ja Luciferille.

Päivä on v. 2003 kuolleen natsijohtaja Pekka Siitoimen kuolinpäivä. Turun Hengentieteen seuran jäsenet seuraavatkin Siitoimen erikoisia opetuksia, joiden mukaan kosmisessa kokonaisuudessa niin Isä Jumalalla, Paholaisella kuin Luciferillakin on oma paikkansa ja sen takia on heidän mielestään samantekevää, keihin heistä uskoo ja ketä palvoo.

Turun Hengentieteen Seuran johtokunta ja aktiivijäsenien ydinjoukko suorittaa siis 8.12.2012 perinteisen mustan messun Mestari Siitoimen kunniaksi, mutta lisää messuun Suomen vihkimisen Paholaiselle ja Luciferille.

Lisää aiheesta seuran omilla nettisivuilla osoitteessa:

Uskon, että Suomessa on paljon ihmisiä, joiden mielestä Suomi ei kuulu neitsyt Marialle eikä Paholaiselle.

Suomi kuuluu Jumalalle, taivaan ja maan Luojalle ja hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle!

Nyt on käynnissä henkivaltojen taistelu Suomen omistuksesta ja suomalaisten sieluista.

Me vastustamme Paholaista, kuten Raamattu (Jaak.4:7) kehottaa ja haluamme vihkiä Suomen rukouksessa ja paastossa Isälle Jumalalle ja hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle!

Suomi ei ole Paholaisen vaan Jumalan maa.