Kyläkoulut säilytettävä - Pirkkiön koulun puolesta

600 nimen lista luovutettu päättäjille 19.10.2020. Nimiä saa silti edelleen laittaa!

Pirkkiön koulu on lakkautusuhan alla.

Pirkkiön koulu on tärkeä alueen esikoululaisille sekä 1-4 luokkalaisille lapsille. Jos koulu lakkautetaan, siirtyvät nämä jo nyt koulussa olevat, sekä tulevina vuosina mahdolliset kouluun tulijat, alueen isompiin kouluihin. Eli jo ennestäänkin isot koulut (Kokkokangas, Hannula) kasvavat entisestään.

Oppilasmäärät ovat pienenemässä, mutta eivät kuitenkaan niin paljon etteikö alueelle voisi jättää yhtä esikoulua ja koulua. Pirkkiön koulu on kokonsa ja sijaintinsa puolesta alueelle erittäin tärkeä. Näätsaaren koulun lakkautus jo lisää oppilasmääriä Kokkokankaalle.

Viimeaikaiset uutiset koulukiusaamis -ja väkivalta tapauksista puoltavat pienten koulujen säilyttämistä. Pieni koulu on turvallinen. Koronatilanne aiheuttaa kouluihin haasteita niin lapsille kuin opettajille, siitäkään syystä ei koulun lakkauttamisesta aiheutuvat vaikeudet ole tervetulleita.

Allekirjoita vetoomus koulumme säilyttämisen puolesta maanantaihin 19.10 mennessä, nimilista luovutetaan silloin päättäjille! Kiitos tuestasi!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Marjo Mantovaara voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…