Kyllä MH-maksulle

Jos kannatat nykymuotoisen metsänhoitomaksun olemassaoloa, niin laita merkkisi tänne. Ne joita asia koskettaa tietää mistä on kyse.

Metsänhoitomaksua maksavat metsänomistajat, sen perii verohallitus ja se tilitetään lähmetsänhoitoyhdistyksille. Metsänhoitomaksulla katetaan joitain palveluja, jotka palvelun tuottamisen hetkellä ovat maksuttomia. Metsäkeskus voi vapauttaa metsänomistajan määräajaksi mh-maksusta. Vapautuspäätös on maksullinen, se edellyttää eroamista metsänhoitoyhdistyksessä, nimettyä metsäammattilaista sekä keskimääräistä parempaa metsänhoidon tasoa.

Aina pitää antaa mahdollisuus olla myös eri mieltä, joten toisaalla tällä sivustolla löytyy myös oma adressi "ei_mh-maksulle".

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että petri pohjonen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Huomaathan, ettet voi vahvistaa allekirjoitustasi vastaamalla tähän viestiin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tuleeko uskonnon olla oma oppiaineensa?