Laajasalontielle ylikulkusilta turvaamaan jalankulkijoiden turvallisuus

Laajasalontie on vilkkaasti liikennöity tie ja ainoa kulkuyhteys Laajasaloon. Jalankulkijoiden ylikulku on aiemmin sujunut turvallisesti tien ylittävän sillan kautta. Ylikulku on satojen koululaisten tie kouluun ja olemme todella huolissamme lasten ja muiden jalankulkijoiden turvallisuudesta. Laajasalolaiset ovat todistaneet joka päivä ylinopeutta sekä ajamista punaisia päin. Silta ei ole uuden bulevardin suunnitelmassa mutta vetoamme, että se lisätään siihen. Turvallisuuden lisäksi se jouhevoittaa liikennettä, joka lisääntyy jatkuvasti alueen kasvaessa. Silta sopii hyvin myös bulevardin päälle ja se voidaan toteuttaa maisemallisesti tyylikkäästi. Emme halua, että lapsemme joutuvat hengenvaaraan kaupunkisuunnittelun vuoksi, jota olla mietitty asukkaiden näkökulmasta.

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Jonna Ahola voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…