Lappeenrannan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta!

Säästötoimenpiteet uhkaavat jälleen Lappeenrannan kasvatus- ja opetustointa. Maineikkaat, ensi vuonna 50 vuotta täyttävät Lappeenrannan Kimpisen koulun musiikkiluokat komeilevat jälleen säästötoimenpiteiden listalla; tällä kertaa tilaongelman ratkaisijana. Mikäli musiikkiluokat lopetettasiin ja musiikkiluokkalaiset palautettaisiin lähikouluihinsa, niiden toimitiloihin (4 alakoulun luokkahuonetta) saataisiin sijoitettua muita oppilaita. Musiikkiluokkien hintalappu on tässä kohtaa 188 000€. Musiikkiluokat on aktiivinen ja näkyvä vaikuttaja Lappeenrannan musiikki- ja kulttuurielämässä. Ne tekevät paljon yhteistyötä eri kulttuuritahojen (mm. Kauunginorkesteri, Rakuunasoittokunta, Musiikkiopisto, Kaupunginteatteri, Kirjasto jne.) ja muiden tahojen (SPR, seurakunnat, vanhainkodit, päiväkodit, Lpr:n kaupunki, jne.) kanssa. Musiikkiluokkien lakkauttaminen näkyisi ja kuuluisi tyhjiönä kaupungin musiikki- ja kulttuurielämässä pitkälle tulevaisuuteen. Allekirjoittakaa siis adressi Lappeenrannan musiikkiluokkien säästämisen puolesta!

Hanna Rantalainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Hanna Rantalainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko rahapelit vapauttaa kilpailulle?