Lastensuojelun asiakkaille on tehtävä nykytilaselvitys!

Maassamme huostaanotetaan lapsia yhä enemmän, koska   ilmiannot ovat lisääntyneet, osa niistä on täysin turhia ja perättömiä.  Huostaanotettuja lapsia on yhä  n. 18 000. Tutustu sivuihin https://kadotetutlapset.fi/

Kun lapsi otetaan huostaan, huostaanottoa  on  vaikea purkaa, vaikka se on lähtökohtaisesti väliaikainen toimenpide. Julkisen sosiaaliviranomaisen on perheitä tukevalla toiminnalla  kuitenkin tavoiteltava huostaanoton purkua, mutta näin ei käytännössä toimita. Lasten läheisille laaditaan toistuvia yhteydenpidon rajoituksiaja ja  lapset vieraannutetaan läheisistään yhteiskunnan huollettaviksi varttumaan vailla rakastavia läheisiä. Huostaanotto pitää purkaa jos se on tehty väärin perustein,  läheisiä ja vanhempia kuulematta. Perheitä on lähdettävä tukemaan avohuollon keinoin ja kodinhoitajat on saatava takaisin! Huostaanotto on viimesijaisin keino, nyt se tehdään aivan liian helposti ja heppoisin perustein.

Vaadin että tämän adressin kirjoittaa mahdollisimman moni, sillä meillä ei ole varaa rikkoa lastemme perusturvaa.   Ihmettelemme syntyvyyden vähenemistä, mutta kuka maahamme  uskaltaa lapsia enää tehdä, jos  lapset eivät ole enää lapsiamme, vaan yhteiskunnan tai yksityisen kansainvälisen  lastensuojelulaitoksen omaisuutta.

Tutustu lastensuojelulakiin.

Vanhustenhoito on nyt kovasti esille, lastensuojeluakaan emme saa unohtaa!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Birgitta Wulf voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Emme näytä puhelinnumeroasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…