Leipäjonojen tuki palautettava ja moninkertaistettava.

Hallitus lakkautti 1.1 miljoonan euron tuen leipäjonoille samalla kun jakaa 5.3 miljoonaa euroa toimeentulotukea laittomasti maassa oleville pakolaisille. Onko tämä oikein? Milloin kantasuomalaiset huomioidaan vai kumarretaanko jatkuvasti EU:lle ja saadaan Suomi näyttämään hyvinvointivaltiolta jota se ei todellakaan ole. Miten ihmiset kykenevät töihin jos näkee nälkää päivästä toiseen? Lisäksi työttömiä kiusataan uudella aktiivimallilla joka on hieno sana leikkauksille sillä jopa hallituskin tajuaa että enää ei voida suoranaisesti leikata, niin on mentävä kiertotietä ja keksittävä hieno sana ja sanalle joku tarkoitus. Tiedän ihmisten hädän koska teen itse vapaaehtoistyötä leipäjonossa. Äidit soittavat minulle itkien koska lapset näkevät nälkää. On silti ihana nähdä kuinka ihmiset jaksaat hymyillen tervehtiä kaiken kurjuuden keskellä. He jos jotka tietävät että raha ei tuo onnea, se korkeintaan helpottaa elämää mutta tosi onni löytyy jostain ihan muualta.

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Harri Miettinen. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Tulisiko lakko-oikeutta rajoittaa?