Lohjan Yrittäjät ry vetoaa Lohjan valtuuston päättäjiin Tytyri Elämyskaivoksen jatkumisen puolesta

Lohjan Yrittäjät ry, johon kuuluu 600 yritystä, on kahteen otteeseen vedonnut Lohjan kaupungin hallitukseen Tytyri Elämyskaivoksen säilyttämisen puolesta. Viimeisin vetoomus on päivätty 27.1.2022. Tuo vetoomus lähetettiin valtuuston jäsenille sekä julkaisiin Länsi-Uusimaa lehdessä 15.2.2022.

Me adressin allekirjoittajat; yritykset ja yksityiset henkilöt, vaadimme, että Lohjalla sijaitsevan Tytyri Elämyskaivoksen toiminta turvataan jatkossakin Lohjan kaupungin panostamalla perusinfraan sekä luomalla pohjan erilaisille yritystoiminnoille. Sisällölliset elämyspalvelut tuovat työpaikkoja ja paikalliset yritykset hyötyvät toistensa menestyksestä, paikallisia asukkaita unohtamatta. Me allekirjoittaneet olemme omalla panoksellamme tukemassa Lohjan kaupungin matkailupalvelun kehitystyötä.

vetoomus.jpg

Lohjan Yrittäjät ry / Marjo Österlund, yhdistyksen sihteeri    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Lohjan Yrittäjät ry / Marjo Österlund, yhdistyksen sihteeri voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…