Ydinjätteen loppusijoitus kouluruokaan kiellettävä

Miksi lapset valittavat oloansa huonoksi syötyään kouluruokaa?

Ydinjätteillä ei ole tällä hetkellä sopivaa loppusijoituspaikkaa, sillä lopullinen loppusijoituspaikka ei ole vielä käytössä, ja ydinvoimaloiden altaat pursuavat ydinjätettä yli äyräiden. Siksi kunnat ja ydinjäteyhtiö Nuclear Waste Solutions OY ovatkin päättäneet kaikessa hiljaisuudessa siitä, että ydinjätteet loppusijoitetaan toistaiseksi jakamalla ydinjäte kaikkiin kouluihin, jotka sekoittavat sen kouluruokaan. Tämä tapa kuulemma levittää ydinjätteen tasaisesti niin, ettei siitä voi aiheutua vaaraa kellekkään. Pientä esteettistä haittaa kouluruoan ulkonäköön on odotettavissa, mutta who cares!

Ydinjäteyhtiöiden sponsoroiman ja Kansainvälisen Ydinjätteen Yhdistyksen INNWF:n toteuttaman tutkimuksen mukaan pieni määrä ydinjätettä ei ole haitaksi ravinnossa eikä lisää syöpien määrää pitkän ajan kuluessa. Tutkimukseen osallistui 30 henkilöä, joiden terveydentilaa tutkittiin puolen vuoden ajan. Tällä tutkimuksella perustellaan sitä, ettei ydinjäte pienissä määrissä kouluruoassa voi olla haitallista kenellekkään, vaan monipuolistaa ruokavaliota. Pykälänikkareille tämä myös sopii, sillä pitäähän kouluroan olla monipuolista!

....Siis mitä!?

YDINJÄTTEEN LOPPUSIJOITUS KOULURUOKAAN ON KIELLETTÄVÄ VÄLITTÖMÄSTI!

E-koodi E12967 = modifioitu uranium (=ydinjäte!)

Tämä kouluruoan "ainesosa" on onnistuttu salaamaan meiltä jo kohta puolitoista vuotta! Lienee kaikille selvää, että radioaktiivinen, voimakkaasti säteilevä aine kouluruoassa ei voi tehdä kenellekkään hyvää. Nyt on aika lopettaa tämä hullutus! Allekirjoita adressi nyt, voit vielä vaikuttaa asiaan ennen, kun mitään ei ole enää tehtävissä!