Loviisan tyttöjen palautukselle Irakiin SEIS !!!!

Yhdeksänhenkinen perhe joutui pakenemaan Irakista, kun perheen isä ei suostunut kuljettamaan aseita taistelijoille ambulanssissaan. Perhe on nyt asunut Suomessa reilun kahden vuoden ajan. Pakkopalautus uhkaa heitä jo alle viikossa. Se tarkoittaa isän todennäköistä kuolemaa. Vanhemmat ovat varmoja, että heidät kaikki tapetaan. Lapset ovat löytäneet paikkansa suomalaisessa kotikunnassaan, heistä viisi vanhinta puhuvat suomea. Kolme nuorinta on syntynyt Suomessa. Zahra 11-vuotta, vanhin tyttäristä haluaa lääkäriksi auttaakseen ihmisiä. Hänet yritettiin kaapata kotimaassaan. Auta pelastamaan perhe kuolemalta!! Allekirjoita addressi pian !! Aikaa ei ole paljon !!

Allekirjoita tämä adressi

Täytä alla oleva lomake allekirjoittaaksesi tämän adressin, jonka on laatinut Ulla Teeriaho. Adressin tekijä näkee kaikki antamasi tiedot.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Pitäisikö valtion kasvattaa tukeaan kulttuurille ja taiteelle?